پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 83029
منبع : خبرگزاری فارس

ستاره‌های فوتسال قم در جام ملت‌های آسیا

قم نيوز : ستاره‌های فوتسال قم از امروز در ترکیب تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان در مسابقات انتخابی جام ملت‌های 2020 فوتسال آسیا به میدان می‌روند.
ستاره‌های فوتسال قم در جام ملت‌های آسیا
ستاره‌های فوتسال قم در جام ملت‌های آسیا
به گزارش قم نیوز بازی‌های مرحله مقدماتی مسابقات 2020 فوتسال جام ملت‌های آسیا در گروه‌های مختلف قاره کهن در حالی برگزار می‌شود که تیم ملی ایران یکی از تیم‌های پرافتخار این جام محسوب می‌شود و رقابت تیم‌های حاضر در منطقه جنوب و غرب آسیا را میزبانی می‌کند.

ایران که در 15 دوره قبلی بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا موفق به کسب 12 عنوان قهرمانی شده و شاخص‌ترین تیم آسیایی در این رشته به شمار می‌رود، برای ورود به مرحله نهایی جام شانزدهم که زمستان امسال برگزار می‌شود، با سه فوتسالیست استان قم مقابل حریفان خود صف‌آرایی خواهد کرد.

در ترکیب نهایی تیمی که سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال برای بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا در نظر گرفته، علی‌اصغر حسن‌زاده، محمدطاها نعمتیان و ابوالقاسم اروجی بازیکنان ملی‌پوش استان قم هستند، مهره‌هایی که در ترکیب سه تیم مختلف باشگاهی شامل شنژن چین، مس سونگون و سن‌ایچ ساوه عضویت دارند.

این در شرایطی است که بازی‌های مرحله انتخابی فوتسال جام ملت‌های فوتسال آسیا در منطقه جنوب و مرکز آسیا از امروز تا پنجم آبان ماه به میزبانی ایران در سالن غدیر شهر ارومیه برگزار می‌شود و در گروه نخست تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال و افغانستان و در گروه دوم تیم‌های ایران، قرقیزستان و ترکمنستان به رقابت می‌پردازند.

در نخستین روز مسابقات امروز تاجیکستان با نپال، ازبکستان با افغانستان و ترکمنستان با ایران دیدار خواهند کرد، ضمن اینکه ملی‌پوشان کشورمان روز جمعه دومین بازی خود را در مقابل تیم ملی قرقیزستان انجام می‌دهند تا یکی از تیم‌های حاضر در مرحله نهایی این دوره از مسابقات لقب بگیرند.

ستاره‌های فوتسال قم در حالی تیم ملی کشورمان را در انتخابی جام ملت‌ها همراهی می‌کنند که چهار تیم برتر جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۰ مردان آسیا را کسب می‌کنند، در حالی که این رقابت‌ها اسفند امسال در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb9gbw.rhbf5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما