پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : 83047
منبع : خبرگزاری تسنیم

1293 شهید بین‌الملل در شهر قم مدفون هستند

قم نيوز : رئیس ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم گفت: هزار و ۲۹۳ شهید بین‌الملل در قم مدفون هستند، دست یاری به‌سوی تمام هنرمندان، نویسندگان، فیلم‌سازان و اقشار متخصص جامعه برای تولید آثار فاخر در حوزه فرهنگ شهید و شهادت دعوت می‌کنیم.
۱۲۹۳ شهید بین‌الملل در شهر قم مدفون هستند
۱۲۹۳ شهید بین‌الملل در شهر قم مدفون هستند
به گزارش قم نیوز احمد حاجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به مقام عظیم شهیدان اظهار داشت:  شهدا بعد از شهادت جلوه و ظهور و بروز ویژه‌تری در جامعه دارند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه شهدا افزود: از هرکسی که توان و تخصص دارد و می‌تواند جلوه و ظهور و بروز شهدا را در جامعه بیشتر کند باید دعوت شود تا به مجموعه ستاد کنگره کمک کرده و آثار مرتبط با شهدا را تولید کنند.

رئیس ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌شود آثاری در خصوص شهدا تولید شود که در جامعه مورد استقبال و اثرگذاری واقع شود.

  حاجی‌زاده تولید آثار با موضوعات شهدا را موردتوجه قرارداد و بیان کرد: دست یاری به‌سوی تمام هنرمندان، نویسندگان، فیلم‌سازان و اقشار متخصص جامعه برای تولید آثار فاخر در حوزه فرهنگ شهید و شهادت دعوت می‌کنیم.

وی ابراز کرد: هزار و 293 شهید بین‌الملل در قم مدفون هستند که این شهدا از 9 کشور جهان در شهر قم دفن شدند که شامل شهدای فاطمیون، زینبیون و شهدایی از کشورهایی چون فرانسه هستند.

رئیس ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تأکیددارند که برگزاری کنگره‌ها باید برانگیختگی در جامعه ایجاد کرده و صدای شهدا به‌درستی به گوش مردم رسانده شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbzgbw.rhbfapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما