کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برخورد با گرانفروشی در استان قم تشدید می شود

خبرگزاری تسنیم , 2 آبان 1398 ساعت 19:21

رئیس اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان استان قم گفت: بازرسان اتحادیه و اتاق اصناف استان در حال رصد بازار هستند و کوچک‌ترین مشکل و گزارشی مبنی برگران فروشی و کم‌فروشی به‌صورت جدی برخورد می‌شود.


به گزارش قم نیوز سید ابراهیم صحفی اظهار داشت:شکر و روغن به مقدار کافی و قیمت بسیار مناسب و با نرخ مصوب دربازار قم حال فروش است.

وی افزود:انبارها به لطف خدا تکمیل است و بنکداران مواد غذایی شکر و برنج و روغن وارد کرده و هیچ مشکلی درزمینهٔ کالای اساسی نداریم و قیمت‌ها متعال و خوب است.

رئیس اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان استان قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تنظیم بازار تصریح کرد:جلسات توجیهی برای اعضای اتحادیه بنکداران استان به‌صورت مرتب در حال برگزاری است و اطلاع‌رسانی در کانال اتحادیه و توسط سایت و پیامک انجام می‌شود و نسبت به موارد موردنظر تأکید می‌شود.

صحفی گفت: بازرسان اتحادیه و اتاق اصناف استان در حال رصد بازار هستند و کوچک‌ترین مشکل و گزارشی مبنی برگران فروشی و کم‌فروشی به‌صورت جدی برخورد می‌شود و در زمینهٔ  گران‌فروشی تعارف نداریم چون حق مردم است و نباید ضایع شود.

وی بیان کرد:در برخی از کالاها نظیر رب گوجه‌فرنگی و تن ماهی شاهد کاهش قیمت هستیم و بازار به یک تعادل خوبی رسیده است و امیدواریم قیمت‌ها متعادل‌تر شود چون هرچه قیمت‌ها پایین‌تر بیاید خریدوفروش بیشتر و بازار رونق بهتری می‌گیرد.

رئیس اتحادیه بنکداران و عمده‌فروشان استان قم خاطرنشان کرد:درزمینهٔ لبنیات و حبوبات هیچ مشکلی نداریم و انبارها از اجناس تکمیل است،  تلاش می‌شود که با پایین‌ترین قیمت و بهترین کیفیت اجناس مور نیاز را به دست مصرف‌کنندگان برسانیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 83049

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/83049/برخورد-گرانفروشی-استان-قم-تشدید-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir