شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 83068
منبع : خبرگزاری فارس

حضور ملی‌پوش کبدی قم در مسابقات جهانی کیش

قم نيوز : رئیس هیأت‌ کبدی استان قم گفت: برای نخستین‌بار یک کبدی‌کار ملی‌پوش از قم همراه با تیم ملی ایران در مسابقات جهانی این رشته به میدان خواهد رفت.
حضور ملی‌پوش کبدی قم در مسابقات جهانی کیش
حضور ملی‌پوش کبدی قم در مسابقات جهانی کیش
به گزارش قم نیوز مسلم رشیدی اظهار کرد: تیم ملی کبدی ایران تا کنون 12 مرحله از برنامه‌های آماده‌سازی خود را در قالب اردوهای تدارکاتی پشت‌سر گذاشته و از نخستین اردو تا کنون شاهد حضور یکی از نخبه‌های کبدی قم یعنی علی‌اصغر وفایی در ترکیب این تیم هستیم.

وی ادامه داد: هیأت‌ کبدی قم نیز در یکی از مراحل آماده‌سازی این تیم میزبان ملی‌پوشان بود و اکنون تیم ملی کبدی جوانان ایران برای حضور موفق در مسابقات 2019 قهرمانی جهان، اردوی سیزدهم تدارکاتی خود را به میزبانی هیأت‌ کبدی استان مرکزی در شهر شازند این استان برپا کرده است.

رئیس هیأت‌ کبدی استان قم افزود: سیزدهمین اردوی تیم ملی تیم ملی کبدی جوانان ایران تا ششم آبان ماه در شازند برگزار می‌شود و ١٤ کبدی‌کار دعوت شده به این اردو زیر نظر کادر فنی، آخرین تمرینات تاکتیکی تیم ملی را برای رویارویی با قدرت‌های حاضر در مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان تمرین خواهند کرد.

وی یاد آور شد: جواد موسوی‌نسب سرمربی تیم ملی در این اردو علاوه بر علی‌اصغر وفایی ملی‌پوش کبدی قم، آرش اکبری، رضا میرباقری، میلاد جباری، محمدرضا کبودرآهنگی، احمدرضا عسگری، امید خجسته، وحید رضایی‌مهر، محمدرضا شادلو، سعید اکرمیه، میلاد احمدی، امیرحسین بسطامی، حیدرعلی اکرامی و امین قربانی را دعوت کرده است.

رشیدی خاطرنشان کرد: در کادر فنی تیم ملی کبدی جوانان رضا کمالی مقدم به عنوان مربی، سعید کمالی مربی بدن‌ساز، ناصر جوانمرد سرپرست و سید جواد پورنیک‌قلب به عنوان مدیر حضور دارند و این تیم باید روزهای هجدهم تا بیست و پنجم آبان ماه در نخستین دوره  مسابقات کبدی جوانان جهان با حضور ١٦ کشور از پنج قاره دنیا به میزبانی جزیره کیش به میدان برود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcev78v.jh8xpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما