دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 83116
منبع : خبرگزاری فارس

فقدان علامه عاملی برای مراکز علمی و دینی خسارت است

قم نيوز : آیت الله صافی گلپایگانی در پیام تسلیتی فقدان روحانی وارسته علامه سید جعفر عاملی را برای مراکز علمی و دینی خسارت دانست.
فقدان علامه عاملی برای مراکز علمی و دینی خسارت است
فقدان علامه عاملی برای مراکز علمی و دینی خسارت است
به گزارش قم نیوز در پیام تسلیت آیت الله صافی گلپایگانی بمناسبت ارتحال مرحوم علّامه سید جعفر مرتضی عاملی از علمای لبنان آمده است: با تاسف و تاثر فراوان، خبر رحلت عالم بزرگوار، مدافع راستین اسلام و ولایت، علّامه محقق آقای حاج سید جعفر مرتضی عاملی رضوان الله علیه را دریافت کردیم.

دراین پیام افزوده شده است:  شخصیتی که عمر پر برکت خود را در ارائه صحیح تاریخ اسلام و مذهب حقّه جعفری و پاسخ به شبهات و دفاع از معارف نورانی اهل البیت علیهم السلام گذرانید و ده ها کتاب نفیس و ارزنده و معتبر را به عالم اسلام و حوزه های علمیه و  پژوهشگران این عرصه تقدیم نمود.

در بخش دیگری از این پیام با بیان اینکه فقدان این روحانی وارسته برای مراکز علمی و دینی ثلمه و خسارت است آمده است: اینجانب این ضایعه مولمه را به حضرات علمای اعلام، حوزه‌های علمیه و دانشگاهیان محترم به ویژه مردم شریف کشور لبنان و خاندان مکرّم آن فقید سعید تسلیت عرض نموده؛ از خداوند متعال علوّ درجات برای روح مطهر ایشان و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم مسئلت دارم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdciqzav.t1apz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما