دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 83120
منبع : خبرگزاری فارس

حضور ملی‌پوشان قم در مرحله نهایی بازی‌های آسیایی 2020

قم نيوز : ملی‌پوشان استان قم همراه با تیم ملی کشورمان موفق به عبور از سد رقبا و کسب مجوز صعود به مرحله نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2020 شدند.
حضور ملی‌پوشان قم در مرحله نهایی بازی‌های آسیایی 2020
حضور ملی‌پوشان قم در مرحله نهایی بازی‌های آسیایی 2020
به گزارش قم نیوز در حالی که رقابت‌های مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا در گروه‌های مختلف برای تعیین تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی از حساسیت بالایی برخوردار بود، اما تیم ملی ایران با درخشش بازیکنان با تجربه و جوان خود به راحتی مجوز صعود را کسب کرد.

این در حالی است که بازی‌های دو گروه از مرحله مقدماتی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا 2020 با حضور هفت تیم به میزبانی کشورمان در شهر ارومیه به انجام رسید و تیم ملی ایران با حضور سه فوتسالیست ملی‌پوش از استان قم حریفان خود را گلباران کرد و به جمع تیم‌های مرحله پایانی پیوست.

در این رقابت‌ها علی‌اصغر حسن‌زاده، محمدطاها نعمتیان و ابوالقاسم اروجی سه ملی‌پوش فوتسال قم بودند که در ترکیب تیم ملی نقش موثر و تعیین کننده‌ای داشتند و ایران به لطف درخشش این بازیکنان در کنار دیگر نفرات خود از سد تیم‌های ملی ترکمنستان و قرقیزستان عبور کرد.

بدین‌ترتیب تیم ملی ایران با کسب دو برد متوالی با 6 امتیاز به عنوان صدرنشین از مرحله مقدماتی گذشت و به جمع مدعیان قهرمانی شانزدهمین دوره بازی‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ملحق شد، در حالی که حسن‌زاده و نعمتیان در پیروزی‌‌های پرگل تیم ملی در این تورنمنت موفق به گلزنی نیز شدند.

تیم ملی ایران دارنده 12 عنوان قهرمانی از 15 دوره پیشین جام ملت‌های فوتسال آسیا به شمار می‌رود و باید اسفند ماه سال جاری در مرحله نهایی این بازی‌ها به میزبانی کشور ترکمنستان به مصاف حریفان خود رفته و از قهرمانی‌ دوره قبل خود محافظت و مجوز حضور در جام جهانی آینده را نیز به دست بیاورد، در حالی که از جمع قمی‌ها تا کنون حسن‌زاده، وفایی و اروجی قهرمانی جام ملت‌های را تجربه کرده‌اند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdzf0j.yt0sx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما