دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب : 83135
منبع : خبرگزاری فارس

آیت الله سبحانی: آثار علامه عاملی بدون استثناء سودمند و مفید است

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید گفت: آثار علامه عاملی بدون استثناء بسیار سودمند و مفید است او در تحقیق موضوع فروگذار نمی کرد و اثر اخیر ایشان درباره سیره نبوی، اثر ماندگار و بسیار ارزشمند است.
آثار علامه عاملی بدون استثناء سودمند و مفید است
آثار علامه عاملی بدون استثناء سودمند و مفید است
به گزارش قم نیوز در پیام تسلیت آیت الله سبحانی در پی ارتحال‌ علامه سید جعفر مرتضی عاملی آمده است: در ایام سوگواری اربعین سالار شهیدان که مسلمانان در غم و اندوه فرورفته بودند، بار دیگر، جامعه اسلامی با مصیبت جدیدی که بحق باید آن را ثلمه در اسلام نامید که لا یسدّها شیء، روبرو شدند و آن درگذشت عالم بزرگوار، محقق عالیقدر در عرصه ولایت مرحوم آیت‌الله سید جعفر مرتضی (قدس الله سره) است و آن هم در شب رحلت جدّ بزرگوارش پیامبر اسلام و این حاکی از یک نوع پیوند با جدّ بزرگوارش خاتم پیامبران است.

در این پیام تصریح شده است: آثار این محقق بدون استثناء بسیار سودمند و مفید است او در تحقیق موضوع فروگذار نمی کرد. اثر اخیر ایشان درباره سیره نبوی، اثر ماندگار و بسیار ارزشمند است.

در پایان این پیام افزوده شده است: اینجانب این ضایعه را به حضرت ولیعصر(عج) و جامعه روحانیت شیعه بالاخص به بازماندگانش تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای این تازه درگذشته علوّ درجات خواهانم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjiveo.uqettzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما