چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 83158
منبع : خبرگزاری فارس

تغییر ساعت بازی سوهان قم به خاطر بسکتبال

قم نيوز : ساعت شروع نخستین مسابقه خانگی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تغییر کرد.
تغییر ساعت بازی سوهان قم به خاطر بسکتبال
تغییر ساعت بازی سوهان قم به خاطر بسکتبال
به گزارش قم نیوز استارت دیدارهای دور برگشت از فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز پنجشنبه نهم آبان ماه زده می‌شود و 14 تیم لیگ برتری در هفت دیدار حساس مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند، در حالی که تیم سوهان محمد سیمای قم میزبان است.

شاگردان محسن حسن‌زاده که در نیم‌فصل نخست لیگ برتر رتبه پنجم جدول رده‌بندی را از آن خود کرده‌اند، در نخستین بازی دور برگشت میزبان تیم مقاومت البرز هستند، تیمی که در نخستین بازی این فصل با سه گل مقابل آن شکست خورده‌اند و با انگیزه انتقام و تلافی آن شکست از مهمان خود پذیرایی می‌کنند.

بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال ایران طبق اعلام سازمان لیگ باید همگی از ساعت 16 و به طور همزمان برگزار شود اما یک مسابقه یعنی دیدار تیم‌های سوهان محمد سیمای قم و مقاومت البرز به دلیل شرایط سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم از ساعت 19 در قم برگزار خواهد شد.

دلیل تغییر ساعت بازی تیم‌های فوتسال سوهان محمد سیمای قم و مقاومت البرز، میزبانی سالن شهید حیدریان قم از بازی تیم‌های شیمیدر قم و شهرداری قزوین در هفته نخست فصل جدید بازی‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور است، دیداری که از ساعت 15 روز پنجشنبه نهم آبان در قم شروع می‌شود.

سوهان محمد سیمای قم در چند فصل اخیر همواره در دیدارهای خانگی مقابل تیم مقاومت البرز مشکل داشته و در دو فصل اخیر نتوانسته این تیم را در قم شکست دهد، هر چند در شهر کرج این تیم را مغلوب کرده اما باید منتظر ماند و دید با توجه به بازگشت ستاره فوتسال قم یعنی علیرضا وفایی به ترکیب اصلی سوهانی‌ها، این تیم با حمایت و پشتیبانی تماشاگران پرتعداد خود در شروع دور برگشت لیگ برتر فوتسال ایران چه عملکردی ارائه می‌کند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcevz8v.jh8xni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما