پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : 83204
منبع : خبرگزاری مهر

آیت الله سعیدی: اعتقادات مردم در مسیر انقلاب باید تقویت شود

قم نيوز : تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: باید اعتقادات مردم را در مسیر انقلاب تقویت کنیم تا همواره پیروز در مقابل دشمنان باشیم.
اعتقادات مردم در مسیر انقلاب باید تقویت شود
اعتقادات مردم در مسیر انقلاب باید تقویت شود
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر پنجشنبه در دیدار رئیس پدافند غیرعامل کشور که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، با بیان اینکه دفاع ما به هشت سال دفاع مقدس خلاصه نمی‌شود، افزود: ما هر لحظه در حال دفاع از کشور و درگیری با دشمنان به صورت جنگ سخت و نرم هستیم.

وی با بیان اینکه اگر مراقب حیله دشمنان نباشیم، گرفتار خواهیم شد بنابراین باید توجه بسیاری به مکر دشمنان داشته باشیم، اظهار داشت: هیچ سرزمینی از حیث وجود معصومین(ع) همچون مدینه و عراق نیست، اما مردم، مدینه را حفظ نکردند و امروز می‌بینیم که چه کسانی بر کرسی اداره این شهر نشسته‌اند.

امام جمعه قم ادامه داد: مردم کشور عراق که امروز با بحران روبرو شده اگر مراقب نباشند گرفتار فتنه دشمنان خواهند شد.

وی یکی از رسالت‌های پدافند غیرعامل را آشنا کردن مردم نسبت به اهمیت دفاع و پاسداری از کشور و آرمان‌های انقلاب دانست و افزود: در هیچ کجای دنیا رهبری به بزرگی، شجاعت و فرزانگی رهبر معظم انقلاب وجود ندارد.

آیت الله سعیدی اظهار داشت: اگر ما مدافعان خوبی برای حریم جمهوری اسلامی، نهضت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی نباشیم، قطعا گرفتار خواهیم شد.

وی هر حرکتی خارج از دفاع از آرمان‌های جمهوری اسلامی و نهضت امام و رهبری را اشتباه دانست و افزود: مردم و مسئولان باید بدانند که ما زمینه‌سازان ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) هستیم و همه چیز ما پیروی از سیره اهل‌بیت(ع) و دفاع از انقلاب، خون شهدا و آرمان‌های امام و رهبری است.

نماینده ولی فقیه در استان قم با تأکید بر اینکه امت ایران اسلامی برای یک نظام دقیق، استوار، معنوی و امام زمانی تلاش می‌کند، اظهار داشت: باید اعتقادات مردم را در مسیر انقلاب تقویت کنیم تا همواره پیروز در مقابل دشمنان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تأمین امنیت حرم مطهر بانوی کرامت را ضروری دانست و اظهار داشت: با توجه به مراجعه افراد و زائران از شهرها و کشورهای مختلف به حرم مطهر، حرم باید امن بماند و با عنایت به جایگاه حرم‌ بودن، امنیت این مکان مقدس باید تأمین شود.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgtx97.ak9wz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما