?>?> 1031 نفر در پانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت کردند | قم نیوز
جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : 83218
منبع : خبرگزاری تسنیم

1031 نفر در پانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت کردند

قم نيوز : دبیر پانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: پس از ثبت‌نام و شرکت دانشجویان و کارکنان و مدرسان در این جشنواره در مجموع ۱۰۳۱ نفر در این مسابقات شرکت کردند که تعداد دانشجویان ۸۴۹۸ نفر و اساتید نیز ۱۸۰۳ نفر است.
۱۰۳۱ نفر در پانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت کردند
۱۰۳۱ نفر در پانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت کردند
به گزارش قم نیوز محمدحسن نادری در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به ویژگی‎‏های پانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: تقویت خدمات و امکانات سامانه جامع جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی و توجه ویژه به تولید و خلق آثار هنری، پژوهشی و فناوری با تدوین موضوعات و مفاهیم اختصاصی از جمله ویژگی‌‏های این دوره است.

وی افزود: مراسم اختتامیه جشنواره در روز دوشنبه 13 آبان‌ماه ساعت 10 صبح و در شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران برگزار می‎شود که  111 نفر در این دوره از مسابقات به‌عنوان برگزیده انتخاب و تجلیل می‎شوند.

دبیر پانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور تصریح کرد: دبیرخانه این جشنواره از بهمن‌ماه 1397 کار خود را آغاز کرد که با ارسال فراخوان و ثبت‌نام از دانشجویان، مدرسان و کارکنان در شش بخش آوایی(شفاهی)، کتبی، پژوهشی، فناوری، ادبی و هنری و در 34 رشته به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

نادری تصریح کرد: مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی با پیام آیت‌الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان و سخنرانی آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: پس از ثبت‌نام و شرکت دانشجویان و کارکنان و مدرسان در این جشنواره درمجموع 1031 نفر در این مسابقات شرکت کردند که تعداد دانشجویان 8498 نفر و اساتید نیز 1803 نفر است.

دبیر پانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور عنوان کرد: در بخش شفاهی 837 نفر، در بخش کتبی 7898 نفر، در بخش هنری 685 نفر، در بخش ادبی، 264 نفر، در بخش پژوهشی 428 نفر و در بخش فناوری نیز 189 نفر شرکت کردند.

نادری با بیان اینکه بخش کتبی در دو سطح دانشجویان و مدرسان و کارکنان برگزار شد و 18 کتاب در این دو بخش به‌عنوان منبع مطالعاتی و مسابقات اعلام شد،تصریح کرد:برگزاری متمرکز داوری آثار و تک‌مرحله‌ای شدن داوری بخش شفاهی در رشته‎های ترتیل، تحقیق، حفظ 2، 5، 10، 20 و 30 جزء، دعاخوانی، مناجات‎خوانی، تواشیح و اذان، باهدف یکسان‌سازی سطوح داوری از دیگر ویژگی‎های خاص این دوره بوده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه مهارت‌افزایی ویژه برگزیدگان، غبارروبی حرم مطهر حضرت معصومه(س) و ویژه‌برنامه‌های علمی و معنوی از دیگر برنامه‎هایی است که در حاشیه اختتامیه پانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در قم انجام می‎شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbw5bw.rhbf8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما