دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : 8323

کاهش دمای هوای قم از فردا

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل هواشناسی استان قم گفت: دمای هوای استان به دلیل ورود سامانه بارشی به شمال کشور و بخشی از تهران، مورد تاثیر قرار گرفته و از روز سه‌شنبه هوای قم خنک‌تر می‌شود.
کاهش دمای هوای قم از فردا
به گزارش قم نیوز، یحیی زارع امروز با اشاره به اینکه در سه روز گذشته شاهد افزایش پنج درجه‌ای هوا نسبت به هفته گذشته بودیم اظهار داشت: از گرمای هوای استان به دلیل ورود سامانه بارشی به شمال کشور و بخشی از تهران، از روز سه‌شنبه کاسته خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه حداقل دمای امروز ۲۳ و حداکثر ۴۱ درجه خواهد بود تصریح کرد: در روز سه‌شنبه شاهد کاهش یک درجه‌ای کمینه و کاهش دو درجه‌ای بیشینه هوا هستیم.

مدیرکل هواشناسی استان قم با اشاره به اینکه وزش باد امروز از سمت شمال شرق و با سرعت ۲۳ تا ۴۵ کیلومتر بر ثانیه خواهد بود اضافه کرد: تا پایان هفته شاهد پدیده گرد و غبار نخواهیم بود.

زارع با تاکید بر اینکه حداقل دمای هوا در روز چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ درجه خواهد بود خاطر نشان کرد: هوا شب‌ها خنک است که این وضعیت با دمای هوای سال‌های گذشته قابل قیاس نیست.

مدیرکل هواشناسی استان قم با تاکید بر اینکه با افزایش ابر در شب‌ها شاهد خنک‌تر شدن هوا نسبت به روز هستیم عنوان کرد: هوای استان با توجه به اینکه رطوبت آن پایین است و حداقل ۱۳ و حداکثر ۳۵ درصد است، شرجی نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه بخش دستجرد با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر ۳۱ درجه خنک‌ترین نقطه استان است تصریح کرد: حداقل دما در شهر کهک ۲۴ و حداکثر ۳۱ درجه است و این منطقه بعد از دستجرد دومین نقطه خنک استان است.

این مسوول با اشاره به اینکه ساکنان سلفچگان حداقل دما ۲۶ و حداکثر ۳۶ درجه را تجربه می‌کنند اذعان داشت: در روزهای آینده شاهد بارش در استان نخواهیم بود، اما دمای هوا در استان از فردا کاهش خواهد داشت و تا پایان هفته نیز پایدار خواهد ماند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.in6t23nxxftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

حمزه
خدا لعنت کند همه شما کهاینقد دروغ به خورد مردم میدیدکجا دمای هوا42درجه بود خدا نشناسا.دمای هوا بالای 50درجه است
خدا لعنتتون کنه دروغ میگید.