جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۶
کد مطلب : 83230
منبع : خبرگزاری فارس

نباید حتی یک لحظه در مورد خصومت دشمن دچار تردید و غفلت شویم

قم نيوز : استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: نباید حتی یک لحظه در مورد خصومت دشمن نسبت به ایران اسلامی دچار تردید و غفلت شویم چون غفلت از کید و مکرر دشمن، کشور را دچار چالش و تهدید خواهد کرد.
نباید حتی یک لحظه در مورد خصومت دشمن دچار تردید و غفلت شویم
نباید حتی یک لحظه در مورد خصومت دشمن دچار تردید و غفلت شویم
به گزارش قم نیوز آیت الله عبدالله جوادی آملی ظهر امروز در دیدار با سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافندغیرعامل کشور با اشاره به اینکه بنده مصاحبه‌های شما را از رسانه ملی دنبال می کنم و مطالب خوبی در این مصاحبه‌ها اعلام می‌شود گفت: خداوند امید به نصرت داده است اما دستیابی به این نصرت منوت بر این است که ما بتوانیم به مسئولیت‌های خود عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس ما عملا درگیر یک جنگ جهانی سوم بودیم چون همه کشورها علیه ایران عمل می‌کردند گفت: اما به لطف خدا و یاری و هوشیاری مردم، ما توانست از دین، نظام و میهن اسلامی خود دفاع کنیم.

آیت الله جوادی آملی با اشاره به اوضاع کنونی منطقه و شرایط ایران گفت: امن بودن ایران در چنین منطقه‌ای که سراسر در تنش و ناآرامی است مانند سالم ماندن در میدان مین است. این نشان می‌دهد که نیروی‌های خدوم و دلسوزی در کشور در حال خدمت هستند و نباید برخی از فسادها ما را نسبت به آینده کشور ناامید کند.

وی با تاکید بر اینکه به لطف خدا، اقتدار ایران همچون قله دماوند است ادامه داد: متاسفانه در وضعیت کنونی، شاعرانی همچون فردوسی کم داریم تا بتوانند عظمت حماسه مقاومت ملت ایران را در شرایط دشوار فعلی بیان کنند.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم ضمن تاکید بر حفظ آمادگی عمومی و ارتقای بازدارندگی کشور در برابر دشمن افزود: باید توانمندی‌های دفاعی ما به گونه‌ای باشد که دشمن از قدرت کشور در هراس باشد و حتی یک لحظه فکر حمله به ایران به ذهنش خطور نکند.

آیت الله جوادی آملی متذکر شد: نباید حتی یک لحظه در مورد خصومت دشمن نسبت به ایران اسلامی دچار تردید و غفلت شویم چون غفلت از کید و مکرر دشمن، کشور را دچار چالش و تهدید خواهد کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfx0dc.w6dmmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما