سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 83348
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران:

هیچ زیاده خواهی حق مداخله در امور کشورهای مسلمان را ندارد

قم نيوز : معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: شعار آزادی که ملت های مسلمان منطقه در روز 13 آبان سر می دهند به این معنی است که هر ملتی آزاد است در امور خود تصمیم گیری کند و هیچ زیاده خواهی حق ورود به مرزهای جغرافیایی کشورهای مسلمان و حق مداخله در امور داخلی هیچ دولتی را ندارد.
هیچ زیاده خواهی حق مداخله در امور کشورهای مسلمان را ندارد
هیچ زیاده خواهی حق مداخله در امور کشورهای مسلمان را ندارد
به گزارش قم نیوز معصومه ظهیری در گفتگویی بیان کرد: شعار امسال 13 آبان با عنوان«روز مبارزه با استکبار جهانی و افول آمریکا» نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه 13 آبان ماه در اوایل انقلاب با چند موضوع قرین شده است، افزود: شهادت دانش آموزان و دانشجویان، تسخیر لانه جاسوسی یکسال بعد از پیروزی انقلاب و سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) با روز 13 آبان مقارن شده و همه این موضوعات با عنوان مقابله با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران بیان کرد: شهادت دانش آموزان و دانشجویان، تسخیر لانه جاسوسی و تبعید حضرت امام(ره) به دلیل زیاده طلبی دولت استکباری و انحصارطلب آمریکا بوقوع پیوست که این مسائل شدت خشم ملت ایران را نسبت به این دولت استکباری بیشتر می کند.

اعلام انزجار نسبت به دولت های استکباری در 13 آبان ماه امسال منسجم تر از گذشته

وی با تاکید بر اینکه در روز 13 آبان ماه شاهد تجدید بیعت با رهبری و یکپارچگی ملت خواهیم بود، افزود: ملت ایران در 13 آبان امسال بیش از گذشته و به صورت منسجم تر و با وحدت بیشتر بیزاری و انزجار خود را نسبت به دولت های استکباری اعلام کرده اند.

خانم ظهیری بیان کرد: در روز شمار تقویم، 13 آبان ماه با عنوان روز دانش آموز به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دانش آموز و دانشجو نامگذاری شده است اما در واقع روز مقابله با استکبار جهانی است.

وی گفت: امسال با توجه به شرایط منطقه و تحریکاتی که دولت آمریکا و هم پیمانانش جهت مقابله با مردم مسلمان منطقه از جمله یمن، لبنان، عراق و بحرین ایجاد کرده اند و به مداخله در امور داخلی ملت های مسلمان منطقه می پردازند، روز 13 آبان ماه دارای موضوعیت خاصی است زیرا این مقابله با جریان استکباری آمریکا تنها مربوط به مرزهای جغرافیایی ایران نیست.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: همه مسلمانان آزادی خواه کشورهای منطقه در این روز فریاد مرگ بر آمریکا را به منظور مقابله با زیاده طلبی دولت آمریکا سر می دهند و فریاد می زنند که امت های مسلمان را به خودشان واگذار کنید.

وی اضافه کرد: شعار آزادی که ملت های مسلمان منطقه در روز 13 آبان سر می دهند به این معنی است که هر ملتی آزاد است در امور خود تصمیم گیری کند و هیچ زیاده خواهی حق ورود به مرزهای جغرافیایی کشورهای مسلمان و حق مداخله در امور داخلی هیچ دولتی را ندارد.

خانم ظهیری با بیان اینکه ملت های مسلمان در این روز نه به دولت های استکباری، نه به آمریکا و نه هیچ دولت بیرون از مرزهای جغرافیاییشان را فریاد می زنند، افزود: قطعنامه امسال این است که همه دولت ها و کشورهای مسلمان می توانند مطالبات و خواسته های به حق خود را با دولت خود در میان بگذارند و همه ملت های مسلمان نیز برای تعیین سرنوشت خود آزادند.

وی بیان کرد: معنی شعار مرگ بر آمریکا این است که استقلال و آزادی دولت ها و ملت های مسلمان را فریاد می زنیم و حق دخالت به هیچ دولت زیاده طلبی را نمی دهیم.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران گفت: امروز صدای مرگ بر آمریکا و یکپارچگی امت اسلام انحصار به ایران نداشت بلکه مربوط به امت مسلمان برای داشتن حق استقلال، آزادی و حق تعیین سرنوشت بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfcmdc.w6dmjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما