کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله علوی گرگانی: از کار علمی که برای نجات انسان‌ها انجام می‌شود حمایت می‌کنم

خبرگزاری تسنیم , 14 آبان 1398 ساعت 18:03

مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه از کار علمی که برای نجات انسان‌ها انجام می‌شود پشتیبانی می‌کنم، گفت: مخالفت برخی از بزرگان در برخی از حوزه‌های علمی نباید مانع پیشرفت‌های علمی شود.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری وزارت بهداشت که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد اظهار داشت: در زمان رسول خدا پزشکی در مدینه مستقر شد و مطبی باز کرد ولی کسی مراجعه نکرد.

وی افزود: آن پزشک انتظار داشت سرمایه‌ای به دست بیاورد ولی کسی به وی و مراجعه نمی‌کرد، پس از تحقیقات متوجه شد پیامبر(ص) دستورالعملی داده است که افراد به بیماری مبتلا نمی‌شود.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد:در اصل کار خویش به این موضوع توجه کنید که علم وابسته به شخص نباشد و علم خود را در جامعه پیاده کنید و طبق نظر خود اقدام کرده و مردم را از مرگ نجات دهید.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه بیان کرد:اصل کار شمارا تشویق می‌کنم حتی اینکه برخی از علما مخالف این کار باشند ولی فعالیت‌های خود را با پشتوانه‌ای انجام دهید که مقام معظم رهبری موافق هستند.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به اهمیت نجات جان انسان ها عنوان کرد:شخصی که بتواند ملت را از مرگ نجات دهد نزد خداوند اجر عظیمی دارد چون خانواده آن شخص را کمک کرده است.

وی با تأکید بر اینکه از کار علمی که برای نجات انسان‌ها انجام می‌شود پشتیبانی می‌کنم،بیان کرد:کسی که بتواند انسانی را از مرگ نجات دهد دعای ملت پشتیبان وی است و ما مؤید علم کمال شما هستیم.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حمایت خود از اقدام علمی برای نجات جان انسان‌ها خاطرنشان کرد: مخالفت برخی از بزرگان در برخی از حوزه‌های علمی نباید مانع پیشرفت‌های علمی شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 83364

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/83364/آیت-الله-علوی-گرگانی-کار-علمی-نجات-انسان-ها-انجام-می-شود-حمایت-می-کنم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir