سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب : 83366
منبع : خبرگزاری فارس

اجتماع بزرگ یاوران حضرت خدیجه کبری(س) در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : مدیر موسسه حضرت خدیجه(س) گفت: ششمین اجتماع بزرگ یاوران ام المومنین خدیجه کبری(س) در ۱۷ آبان ماه در سالن فرهنگی ورزشی خانه مهندس برگزار می‌شود.
اجتماع بزرگ یاوران حضرت خدیجه کبری(س) در قم برگزار می‌شود
اجتماع بزرگ یاوران حضرت خدیجه کبری(س) در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین زهیر ثباتی مقدم ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به اجتماع یاوران حضرت خدیجه(س) اظهار کرد: ششمین اجتماع بزرگ یاوران ام المومنین خدیجه کبری(س) روز جمعه ۱۷ آبان ماه همزمان با سالگرد ازدواج رسول اکرم(ص) و حضرت خدیجه(س) در سالن فرهنگی ورزشی خانه مهندس در منطقه پردیسان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ششمین اجتماع یاوران حضرت خدیجه(س) با قرائت قاری بین المللی حامد شاکرنژاد، با اجرای سید علی ضیاء،همراه با شعرخوانی صابر خراسانی، با نوای گرم حسن شالبافان و با حضور کارشناسان برتر حجت‌الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی و حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد خواهد بود.

مدیر موسسه حضرت خدیجه(س) افزود: اکبر عبدی از هنرمندان کشور، پارسا خائف پدیده نوجوان مسابقه عصر جدید و شهاب نیازمند طنزپرداز و کمدین در ششمین اجتماع یاوران حضرت خدیجه حضور خواهند داشت.

ثباتی مقدم برگزاری جشن اجتماع یاوران حضرت خدیجه(س) را با همکاری دستگاه‌های دیگر دانست و تصریح کرد: به دنبال این هستیم که ساعت‌های خوشی را برای مردم در این جشن بدون حاشیه داشته باشیم.

وی ادامه داد: حضور در جشن یاوران حضرت خدیجه(س) به صورت رایگان و بدون بلیط فروشی است و پیش بینی شرکت 10 هزار نفر را در این برنامه داریم.

مدیر موسسه حضرت خدیجه(س) افزود: تجربه این موسسه ثابت کرد که می‌توان با کمترین هزینه و کمک مردم مراسم‌های بزرگی را برگزار کرد، تنها منبع هزینه‌های موسسه کمک‌های مردمی است، کمک‌هایی که حتی از سوی مددجویان کمیته امداد است.

ثباتی مقدم با اشاره به شعار موسسه حضرت خدیجه(س) اظهار کرد: شعار این موسسه این است که همه می‌توانند خیر باشند، موسسه با کمک‌های مردم 70 هزار زائراولی به شهر قم، 30 هزار زائر اولی به شهر مشهد و 6 هزار و 500 زائر اولی را به کربلا اعزام کرد.

وی خاطرنشان کرد: موسسه حضرت خدیجه(س) موکب عزا در نجف، کربلا و منطقه زرباطیه برگزار کرد و دو هزار زائر اولی اربعین داشت، این موسسه علاوه بر اقامه باشکوه عزای امام حسین(ع)، جشن‌هایی را برگزار می‌کند که این جشن‌ها مورد استقبال مردم قرار گرفتند، جشن‌هایی که متناسب با فرهنگ شهر قم است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfvmdc.w6dmvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما