کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در اتاق استاندار قم به روی تولیدکنندگان باز است

خبرگزاری فارس , 14 آبان 1398 ساعت 22:03

استاندار قم گفت: صاحبان واحدهای اقتصادی استان با بیش از 100 کارگر هر زمان که بخواهند می‌توانند به دیدار استاندار قم بیایند.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست امشب در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به رها شدن آب سد 15 خرداد اظهار کرد: امسال 111 روز آب از سد 15 خرداد به عنوان حقابه محیط زیستی و کشاورزی رها شد، این رهاسازی در تقویت نشاط اجتماعی و پر شدن سفره‌های آب زیرزمینی نقش داشت.

وی ادامه داد: باید پیگیری لازم برای کسب حقابه استان قم از آب سد الغدیر ساوه صورت بگیرد و در این زمینه از اسناد در اختیار استان استفاده کرد.

استاندار قم افزود: جلسات با حضور دستگاه‌های اجرایی مختلف برای صدوراسناد ملکی زمین‌های واحدهای تولیدی مستقر در جاده قم تهران استمرار پیدا کند و گزارش اقدامات در این خصوص در جلسات آتی ارائه شود.

سرمست ریسک کردن مدیران را ضرورت دانست و تصریح کرد: از مدیرانی که با استفاده از موارد انعطاف قانون برای حل مشکل مردم تلاش کنند، حمایت می‌کنم، البته نه مدیرانی که با زیرپا گذاشتن قانون به دنبال سوء استفاده شخصی هستند.

وی خاطرنشان کرد: خودم را وقف توسعه استان قم می‌دانم، توسعه کاستن فاصله بین حرف و عمل است، تولیدکنندگان افسران جنگ اقتصادی هستند و صاحبان واحدهای اقتصادی استان قم با بیش از 100 کارگر هر زمان که بخواهند می‌توانند به دیدار استاندار بیایند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 83377

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/83377/اتاق-استاندار-قم-روی-تولیدکنندگان-باز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir