پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 83388
منبع : خبرگزاری فارس

تلاش دشمن برای ترویج کارهای خرافی به مناسبت 9 ربیع الاول

قم نيوز : تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: دشمن سعی می‌کند که کارهای خرافی که موجب تخاصم بین مسلمانان است، را به مناسبت نهم ربیع الاول ترویج کنند.
تلاش دشمن برای ترویج کارهای خرافی به مناسبت 9 ربیع الاول
تلاش دشمن برای ترویج کارهای خرافی به مناسبت 9 ربیع الاول
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قم با عنوان عهد سربازی در مسجد مقدس جمکران با اشاره به لزوم گسترش برنامه‌های بیعت با امام زمان(عج) اظهار کرد: در روز نهم ربیع الاول باید خرافاتی که مقبول دشمن است، تحت الشعاع برنامه‌های بیعت با امام زمان(عج) قرار بگیرد و اقشار مختلف بیعت خود را با حضرت مهدی(عج) و مقام معظم رهبری تجدید کنند.

وی ادامه داد: در بین ائمه معصومین، امام حسین(عج) و امام زمان(عج) محبوبیت بیشتری در بین مسلمانان و غیرمسلمانان دارند، باید در سایه ولایت و دوستی و محبت به امام زمان(عج)، وحدت و ائتلاف و پیوند بین شیعیان و مسلمانان و آزادگان را تحکیم کنیم.

تولیت مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: دشمن سعی می‌کند که کارهای خرافی که موجب تخاصم بین مسلمانان است، را به مناسبت نهم ربیع الاول ترویج کند و باید این کارها را از جامعه پاک کرده و دوستی بین پیروان اسلام ناب و نیروهای مومن به آرمان الهی را ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjoteo.uqetozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما