پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 83390
منبع : خبرگزاری فارس

4 مدال رهاورد قمی‌ها از جوجیتسو و کوبودو قهرمانی کشور

قم نيوز : ورزشکاران اعزامی از هیأت ورزش‌های رزمی استان قم به چهار مدال رنگارنگ پیکارهای جوجیتسو و کوبودو قهرمانی مردان کشور دست یافتند.
4 مدال رهاورد قمی‌ها از جوجیتسو و کوبودو قهرمانی کشور
4 مدال رهاورد قمی‌ها از جوجیتسو و کوبودو قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز مسابقات جوجیتسو و کوبودو قهرمانی مردان کشور با حضور چهره‌های شاخص رزمی به میزبانی استان تهران برگزار شد و شرکت کنندگان برای دست‌یابی به رتبه‌های اول تا سوم و نشان‌های طلا، نقره و برنز دو رده سنی نونهالان و نوجوانان با یکدیگر رقابت کردند.

در پایان این مسابقات که از نظر کمی و کیفی در سطح بالایی به انجام رسید، سهم نفرات اعزامی تیم جوجیتسو و کوبودو استان قم چهار مدال رشته جوجیتسو بود و جوجیتسوکاران استان قم دو نشان طلا، یک مدال نقره و یک نشان برنز این مسابقات را در جدال با رقبا به خود اختصاص دادند.

در رده سنی نوجوانان این دوره از مسابقات و در وزن منهای 55 کیلوگرم ابوالفضل کریم‌پاپی با عملکردی کم‌نظیر تک تک حریفان خود را از پیش‌رو برداشت و عنوان نخست و مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد، ضمن اینکه حسین توسلی در همین رده سنی و در وزن منهای 50 کیلوگرم دومین نشان طلا را برای تیم قم به ارمغان آورد.

روند موفقیت‌های تیم اعزامی نوجوانان قم در پیکارهای جوجیتسو و کوبودو کشور با درخشش امیر حیدری در کسب نشان نقره وزن 55 کیلوگرم ادامه یافت و مرتضی فلکی در وزن منهای 50 کیلوگرم با قبول تنها یک شکست به مقام سوم و نشان برنز این دوره از پیکارها دست پیدا کرد.

در شرایطی که استاد رسول عزیزیان و استاد مرتضی شیخی از استان قم در تیم داوری این دوره از مسابقات حضور داشتند، دیگر خبر اختصاصی هیأت ورزش‌های رزمی استان قم به اعزام تیم منتخب نین‌جوتسو استان قم به پیکارهای قهرمانی کشور اختصاص دارد که تیم قم با هدایت سیدمحمدمهدی مهدی‌زاده به میدان رفت.

در ترکیب تیم اعزامی هیأت ورزش‌های رزمی استان قم به این دوره از مسابقات، سیدعلی آیت، سیدابوالفضل حسینی، محمدمحسن کرمی، سیدامیرمحمد حسینی، ابوالفضل رضایی، محمدمهدی کابلی، ابوالفضل قاسمی، ابوالفضل زنگنه و محمدامین پاپی‌زاده برابر حریفان به میدان می‌روند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccx1q4.2bq1o8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما