جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۵۰
کد مطلب : 83392
منبع : خبرگزاری فارس

تصادفات جاده‌ای دو کشته و 6 مجروح برجای گذاشت

قم نيوز : سخنگوی اورژانس قم گفت: در دو تصادف جاده ای پنجشنبه شب قم متاسفانه دو نفر کشته شده و 6 نفر دیگر مجروح شدند.
تصادفات جاده‌ای دو کشته و 6 مجروح برجای گذاشت
تصادفات جاده‌ای دو کشته و 6 مجروح برجای گذاشت
به گزارش قم نیوز مهدی فراهانی امروز اظهار کرد: حدود ساعت ۱۸:۳۰ روز پنجشنبه یک دستگاه کامیون یا یک خودرو پراید در محور سلفچگان - ساوه برخورد کردند که این حادثه منجر به فوت مرد ۳۵ ساله و مجروح شدن ۴ نفر دیگر شد.

وی بیان کرد: چهار دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ برای انتقال مجروحین این حادثه به محل اعزام شده و مجروحین پس ازدریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس قم خاطرنشان کرد: حال یکی از مجروحین وخیم گزارش شده و وی همراه با عملیات احیای قلبی-ریوی به بیمارستان انتقال داده شد.

وی در ادامه بیان کرد: متاسفانه در حادثه‌ای مشابه در جاده قم - گرمسار واژگونی خودروی وانت منجر به فوت خانمی حدود ۳۵ ساله که مادر خانواده بود شد و در این حادثه پدر و کودک خردسال مجروح شدند.

فراهانی یادآور شد: مجروحین حادثه با یک دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلات آخر این هفته شلوغی و ازدحام نسبتا بالایی درسطح شهر و جاده به‌ویژه درجاده‌های اصلی استان و مبادی ورودی و خروجی وجود دارد و در چنین شرایطی انتظار می‌رود رانندگان نسبت به رعایت مقررات بیش از پیش اهتمام داشته باشند.

سخنگوی اورژانس قم خاطرنشان کرد: از شهروندان می خواهیم در حوادثی که قطعا مشخص شد مجروح دارد تماس با 115 و ارائه آدرس دقیق و صحیح با حفظ خونسردی و گوش دادن به توصیه‌های کارشناسان 115 را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcewx8v.jh8xoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما