جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۰۸
کد مطلب : 83397
منبع : خبرگزاری تسنیم

۱۸۰۰ برنامه فرهنگی در ۲۳ کتابخانه استان قم برگزار شده است

قم نيوز : مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم گفت: در ۸ ماهه نخست امسال در ۲۳کتابخانه عمومی استان بیش از ۱۸۰۰ برنامه کتاب‌خوانی، آموزشی و هنری برگزار شده است.
۱۸۰۰ برنامه فرهنگی در ۲۳ کتابخانه استان قم برگزار شده است
۱۸۰۰ برنامه فرهنگی در ۲۳ کتابخانه استان قم برگزار شده است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام امیرعطالله جباری اظهار داشت: در 8 ماهه نخست امسال در 23کتابخانه عمومی استان بیش از 1800 برنامه کتاب‌خوانی، آموزشی و هنری برگزار شده است.

وی افزود: بخش کودک و نوجوان کتابخانه‌های عمومی قم 680 برنامه را در قالب نشست‌های جمع‌خوانی، قصه‌گویی، شعرخوانی نقاشی و کاردستی و هنرهای سنتی همانند آموزش سفالگری و طراحی را ویژه کودک و نوجوان برگزار کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم به تشکیل 400 نشست آموزشی همانند کارآفرینی، گویندگی برای اعضای کتابخانه‌ها و کارکنان اشاره و بیان کرد: به مناسبت‌های مختلف231نمایشگاه موضوعی کتاب در مناسبت‌های ملی و مذهبی در 23 کتابخانه‌های عمومی برپا شد.

جباری تصریح کرد:142 نشست مطالعاتی در 8 ماهه اول امسال در قالب روخوانی، جمع خوانی و معرفی و بررسی کتاب و نشست‌های ادبی و نویسندگی خلاق و داستان‌نویسی برگزارشده است.

 وی سپس به 125نشست کتاب‌خوان کتابخانه‌ای در تمامی گروه‌های سنی با موضوعات مختلف اشاره کرد و افزود: 76 مشاوره تحصیلی و روان‌شناسی و مشاوره فرزند پروری و روابط زناشویی ویژه سه گروه سنی کودک و نوجوان و جوان و همچنین خانواده‌ها انجام‌شده و 61 مسابقه کتاب‌خوانی نیز به‌صورت خانوادگی برگزارشده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم بابیان اینکه 26 هزار نفر عضو کتابخانه‌های عمومی استان هستند و موجودی منابع500هزار نسخه است،گفت: با همکاری مدارس 22 نشست کتاب‌خوان مدرسه‌ای ویژه مدارس ابتدایی و راهنمایی باهدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی برپاشده است.

جباری با اشاره به تولید کتاب‌های بریل و رونمایی از آثار تولید شده و برگزاری 3 نقد کتاب خاطرنشان کرد: برای خواندن و آشنایی با کتاب‌ها حوزه هنری و ادبی و نمایش، 11اجرای برنامه نمایشنامه نامه خوانی انجام شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjateo.uqethzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما