جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : 83413
منبع : خبرگزاری فارس

۶۴ سازه تبلیغاتی جدید در شهر نصب می‌شود

قم نيوز : مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: در راستای ساماندهی و تقویت سازه‌های تبلیغاتی شهر، 64 سازه تبلیغاتی جدید در نقاط مختلف نصب خواهد شد.
۶۴ سازه تبلیغاتی جدید در شهر نصب می‌شود
۶۴ سازه تبلیغاتی جدید در شهر نصب می‌شود
به گزارش قم نیوز مهدی کلانترزاده با اشاره به تشکیل کمیته تبلیغات اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، اظهار کرد: این جلسه در راستای جانمایی سازه‌های تبلیغاتی جدید برای ایام و مناسبت‌های ملی و مذهبی تشکیل شد که تصمیماتی نیز در این خصوص اتخاذ گردید.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه قرار است در آینده نزدیک تعدادی سازه تبلیغاتی برای گرامیداشت مناسبت ها و برنامه های شهر به ظرفیت تبلیغاتی اضافه شود، خاطرنشان کرد: در این جلسه در خصوص بهترین موقعیت و مکان‌هایی که می‌شود سازه‌ها را نصب کرد بحث و بررسی صورت گرفت.

کلانترزاده با تاکید بر اینکه ۷۰۰ نقطه شهر عکس‌برداری و مکان‌نمایی شده تا بتوانیم سازه‌های تبلیغاتی فرهنگی را نصب کنیم، گفت: از این بین بهترین مکان‌ها را انتخاب خواهیم کرد و پس از آن با طی مراحل قانونی سازه ها نصب می شود.

وی با بیان اینکه این سازه‌ها شامل سازه پرتابل، تلوزیون‌ شهری، بیلبورد و عرشه‌های پل است، افزود: در مرحله اول پیش‌بینی شده ۵۰ سازه پرتابل، سه تلویزیون شهری ، ۶ بیلبورد و ۵ عرشه پل به سازه های تبلیغات شهری اضافه گردد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcip5av.t1apz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما