کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توجه به پدافند غیرعامل منجر به حفظ محیط زیست می‌شود

خبرگزاری فارس , 19 آبان 1398 ساعت 19:08

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: توجه به اصول و مؤلفه‌های پدافند غیرعامل که هدف اصلی آن حفظ سرمایه‌های ملی کشور است، در نهایت منجر به حفظ و حراست از محیط زیست می‌شود.


به گزارش قم نیوز سید رضا موسوی مشکینی در کارگاه آموزشی «پدافند زیستی» گفت: مسائل زیست محیطی در راستای پدافند غیرعامل و حفظ امنیت کشور، دارای جایگاه بسیار حساس و مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه متأسفانه امروز محیط زیست کشورمان بسیار شکننده است، خاطرنشان کرد: توجه به اصول و مؤلفه‌های پدافند غیرعامل که هدف اصلی آن حفظ سرمایه‌های ملی کشور است، در نهایت منجر به حفظ و حراست از محیط زیست می‌شود، زیرا تخریب طبیعت و محیط زیست موجب ایجاد بحران خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم تصریح کرد: قطعا برای کاستن آسیب پذیری و ایستادگی در برابر تهدیدات دشمنان، باید سطح دانش و آگاهی خود نسبت به حوزه‌های گوناگون پدافند غیرعامل را افزایش دهیم و با بکارگیری همه ظرفیت‌ها و امکانات در این جهت گام برداریم.

کارگاه آموزشی «پدافند زیستی» با تدریس دکتر حسین هنری از اساتید دانشگاه و باحضور جمعی از کارشناسان و فعالان زیست محیطی استان قم در سالن جلسات اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم برگزار شد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 83474

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/83474/توجه-پدافند-غیرعامل-منجر-حفظ-محیط-زیست-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir