دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 83494
منبع : خبرگزاری فارس

آغاز رقابت ملی‌پوش قم در مسابقات جهانی کبدی

قم نيوز : دبیر هیأت کبدی استان قم از آغاز رقابت‌های کبدی 2019 قهرمانی رده سنی جوانان جهان از امروز با حضور ملی‌پوش جوان کبدی قم خبر داد.
آغاز رقابت ملی‌پوش قم در مسابقات جهانی کبدی
آغاز رقابت ملی‌پوش قم در مسابقات جهانی کبدی
به گزارش قم نیوز محمدرضا رجایی اظهار کرد: استارت پیکارهای 2019 کبدی قهرمانی جوانان جهان از امروز به میزبانی کشورمان در جزیره کیش زده شد و تیم ملی کبدی پسران ایران متشکل از استعدادها و نخبه‌های این رشته برای کسب بهترین رتبه کار خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به حضور ملی‌پوش کبدی قم در ترکیب تیم ملی جوانان کشورمان، بیان کرد: علی‌اصغر وفایی به عنوان یکی از استعدادهای کبدی شهر جعفریه قم در تیم ملی جوانان حضور دارد و بعد از سپری کردن مراحل مختلف تمرینی و آماده‌سازی تیم ملی اکنون یکی از نفرات آماده تیم ملی نیز محسوب می‌شود.

دبیر هیأت کبدی استان قم بیان کرد: این نخستین دوره رقابت‌های کبدی قهرمانی جوانان جهان در بخش پسران است که تا 25 آبان ماه به میزبانی کشورمان در جزیره کیش ادامه دارد و تیم‌های ١٦ کشور از پنج قاره در سالن المپیک این جزیره با یکدیگر رقابت می‌کنند، در شرایطی که مرحله مقدماتی آن به شکل دوره‌ای در چهار گروه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حریفان تیم ملی در این دوره از مسابقات، بیان کرد: تیم‌های دانمارک، کنیا، اوگاندا، هندوستان، پاکستان، عراق، افغانستان، ترکمنستان، چین‌تایپه، سریلانکا، بنگلادش، تایلند، مالزى، آذربایجان و ترکیه  در نخستین دوره کبدی جوانان جهان حریفان تیم ملی کشورمان به شمار می‌روند.

رجایی با بیان اینکه هدایت تیم ملی کشورمان را جواد موسوی‌نسب بر عهده دارد، یاد آور شد: تیم ملی جوانان مجموعا 14 دوره اردوی آماده‌سازی برای حضور موفق در این دوره از پیکارها برگزار کرد و و با نظر این مربی 14 کبدی‌کار مستعد به عنوان پشتوانه‌های تیم ملی بزرگسالان برای مسابقات جوانان جهان برگزیده شدند که یکی از آنها علی‌اصغر وفایی از استان قم است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchkkn6.23nxwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما