کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دختر تکواندوکار قم نقره‌ای شد

خبرگزاری فارس , 20 آبان 1398 ساعت 20:38

دختر تکواندوکار استان قم با ایستادن در جایگاه دوم و کسب عنوان نایب‌قهرمانی به نشان نقره پیکارهای تکواندو قهرمانی رده سنی نوجوانان دختر ایران دست یافت.


به گزارش قم نیوز بعد از کسب دو نشان برنز توسط پسران تکواندوکار استان قم از سی‌امین دوره پیکارهای قهرمانی نوجوانان پسر ایران در مازندران، نوبت به افتخار آفرینی یکی از اعضای تیم دختران قم در بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی دختران نوجوان کشور رسید.

این در حالی است که مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان دختر و  پسر کشور با عنوان جام سفیر کره‌جنوبی در بابلسر به انجام رسید و در بخش دختران هوگوپوشان مازندرانی عنوان قهرمانی را کسب کردند و تیم‌های تهران و البرز دوم و سوم شدند، در حالی که سهم تیم قم کسب یک نشان نقره بود.

در بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر تکواندو ایران 283 تکواندوکار از سراسر کشور به میدان رفتند و تیم تکواندو دختران قم با ترکیب عاطفه صفایی‌قمی، غزل حکیمی، زهرا قراقیه، ملیکا غلامی، فاطمه سهرابی، فاطمه قدسی، سارا قدسی، فاطمه سهرابی‌پور، رقیه نوری و زینب قنبری عازم این رقابت‌ها شد.

در شرایطی که سیده‌فاطمه نعمتی به عنوان سرمربی، خانم‌ها مریم‌سادات محمودزاده و مونا دهقان‌نصیری به عنوان مربی و لطیفه احمدی به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می‌کردند، در وزن دهم این پیکارها زینب قنبری با عملکردی بسیار خوب تیم قم را صاحب یک نشان ارزشمند نقره کرد.

در این وزن تکواندوکاران به اضافه 68 کیلوگرم با یکدیگر رقابت کردند و فینال بین زینب قنبری از قم و آناهیتا توکلی از تهران برگزار شد و نماینده تهران در جایگاه نخست ایستاد، زینب قنبری از قم نایب‌قهرمان شد و مقام سوم مشترک به سها ابوالفتحی از گیلان و زهرا بهمنی از فارس تعلق گرفت.

در این دوره از رقابت‌های تکواندو قهرمانی دختران نوجوان ایران، زینب قنبری از قم در وزن دهم با چهار پیروزی برابر حریفانی از کهگیلویه و بویر احمد، قزوین، اردبیل و گیلان به دیدار نهایی رسید و برای کسب نشان طلا به مصاف حریف تهرانی رفت که با قبول شکست برابر حریف خود عنوان دوم کشور را کسب کرد و نقره گرفت.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 83498

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/83498/دختر-تکواندوکار-قم-نقره-ای

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir