دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب : 83500
منبع : خبرگزاری تسنیم
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

«رئیسی» در برخورد با فساد ملاحظه هیچ جناح و گروهی را نمی‌کند

قم نيوز : عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:امروز رئیسی همه عزم خود را برای مبارزه با فساد جزم کرده و در برخورد با فساد ملاحظه هیچ جناح و گروهی را نمی کند، نظام ولایی جلوی همه مفسدان را می‌گیرد و اموال غارت برده شده را به بیت المال باز می‌گرداند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: «رئیسی» در برخورد با فساد ملاحظه هیچ جناح و گروهی را نمی‌کند
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: «رئیسی» در برخورد با فساد ملاحظه هیچ جناح و گروهی را نمی‌کند
به گزارش قم نیوز جواد کریمی قدوسی در همایش بصیرتی «نفوذ و اخلال در دستگاه محاسباتی مسئولان و مراکز تصمیم‌ساز» که در مسجد مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد اظهار داشت: مقام ولایت به‌خوبی توانست حربه‌های سه‌گانه فتنه، مذاکره و نفوذ را با راهبرد آرامش و صبر خنثی کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مردم نسبت به واقعیت‌ها آگاه شده‌اند، موضوع جاسوسی کاوه مدنی در حوزه آب را موردتوجه قرارداد و تأکید کرد: این شخص با حمایت برخی مسئولان توانست اتاق فکر حوزه آب کشور را در دست بگیرد و بسیاری از مشکلات امروز درزمینه سیل و سدسازی از پیامدهای عملکرد این فرد نفوذی است.

رئیسی در برخورد با فساد ملاحظه هیچ جناح و گروهی را نمی کند

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: امروز آقای رئیسی همه عزم خود را برای مبارزه با فساد جزم کرده است و در برخورد با فساد ملاحظه هیچ جناح و گروهی را نمی‌کند؛ نظام ولایی جلوی همه مفسدان را می‌گیرد و اموال غارت برده شده را به بیت المل باز می‌گرداند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز جوانان باید در چارچوب اخلاق و به صورت مستند مبارزه و مطالبه گری داشته باشند، عنوان کرد: باید به اصول انقلاب عمل کرد و باید دانست که مهم ترین اصل انقلاب، مبارزه است؛ مبارزه کردن و مطالبه گری داشتن در چارچوب اخلاق و به صورت مستدل و مستند بدون شک جلوی دوقطبی سازی در جامعه را می‌گیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfxtdc.w6dmxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما