سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 83519
منبع : خبرگزاری فارس

هیچ مرجعی توهین به مقدسات را نمی‌پذیرد

قم نيوز : تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها گفت: برخی با نام مقابله با دشمنان ولایت کارهایی را انجام می‌دهند که هیچ مرجع شناخته‌شده‌ای این اقدامات را نمی‌پذیرد.
هیچ مرجعی توهین به مقدسات را نمی‌پذیرد
هیچ مرجعی توهین به مقدسات را نمی‌پذیرد
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در نشست درس اخلاق مدیران و مسئولان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، از پیامبر اسلام(ص) به‌عنوان اسوه مدیریت عاطفی نام برد و اظهار کرد: ایشان در جامعه‌ای مملو از بدرفتاری زندگی می‌کردند که انحطاط اخلاقی در این جامعه بیداد می‌کرد اما خداوند متعال حضرت را به این جامعه هدیه کرد.

وی اضافه کرد: پیامبر اسلام(ص) طی عمر خود رفعت مقام و عاطفه را به صورتی در مدیریت خود اعمال کردند که برای افرادی که تاریخ زندگانی ایشان را بررسی می‌کنند موجب اعجاب و شگفتی است.

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: هر چند انسان نمی‌تواند همانند پیامبر اسلام(ص) رفتار کند اما می‌تواند در مسیر ایشان گام بردارد و مخالف حرکت ایشان نباشد که یکی از ابزارهای مورد نیاز در این راستا سعه‌صدر است.

وی با بیان اینکه سعه‌صدر از آرمان‌ها و آرزوهای بلند به‌دست می‌آید، مطرح کرد: مدیری که چشم‌انداز و هدف‌های بلندی دارد نه فقط از سختی‌ها خسته نمی‌شود بلکه برای تحقق اهداف بلند خود، سختی‌ها را شیرین می‌داند؛ پیامبر اسلام(ص) می‌دانند شخصیت‌هایی که در کنار ایشان هستند در آینده چه ظلم‌هایی خواهند کرد اما با حوصله‌ای که از سوی خداوند متعال به ایشان داده شده، به‌راحتی این افراد را تحمل می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه ترویج سبک زندگی محمدی موجب افزایش رحمت الهی می‌شود، گفت: اگر فردی با تبعیت از پیامبر اسلام(ص) به دنبال خواسته‌های الهی باشد رحمت خداوند متعال شامل آن فرد نیز می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم با بیان اینکه هفته وحدت فرصتی برای تقویت اتحاد مسلمانان است، تصریح کرد: برخی با نام مقابله با دشمنان ولایت کارهایی را انجام می‌دهند که هیچ مرجع شناخته‌شده‌ای این اقدامات را نمی‌پذیرد؛ قرآن کریم دستور می‌دهد که مسلمان نباید به مقدسات کافر توهین کند اما برخی به خود اجازه می‌دهند این دستور قرآن را نادیده گرفته و حتی به مقدسات یک مسلمان هم توهین کنند!، توهین به مقدسات کفار موجب می‌شود به مقدسات خودمان نیز توهین شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcf1tdc.w6dmyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما