سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : 83535
منبع : خبرگزاری فارس

برنامه روز نخست اکران آثار جشنواره «فیلم کوتاه تهران» در قم

قم نيوز : در روز نخست برگزاری همزمان آثار جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، سه فیلم مستند، هشت فیلم تجربی و چهار فیلم داستانی در سینما آوینه قم به روی پرده می‌رود.
برنامه روز نخست اکران آثار جشنواره «فیلم کوتاه تهران» در قم
برنامه روز نخست اکران آثار جشنواره «فیلم کوتاه تهران» در قم
به گزارش قم نیوز سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران همزمان با سراسر کشور به مدت دو روز در قم برگزار می‌شود.

آثار این جشنواره در 6 سانس 15، 17 و 19 در روزهای سه‌شنبه 21 آبان و چهارشنبه 22 آبان به میزبانی سینمای آوینه قم اکران می‌شود.

در نخستین روز، سه فیلم مستند، هشت فیلم تجربی و چهار فیلم داستانی به روی پرده می‌رود.

در بخش مستند، فیلم‌های «آقای خیابان» به کارگردانی مازیار کاظمی، «شما زنده‌اید آقای بدیعی» به کارگردانی مسعود عین آبادی و «گالین» به کارگردانی عزت الله پروازه در سانس 15 اکران می‌شود.

در بخش تجربی، فیلم‌های «برف‌های سپید سرگردان» به کارگردانی محمدرضا وطن دوست، «آقای ایکس» به کارگردانی سیاوش نجف پور فرد، «سایه‌های سنگین کلاغ» به کارگردانی بهنام اسداللهی، «تا ابد سکوت» به کارگردانی سامان آریان پور، «مالوم» به کارگردانی احسان سلطانی، «جنگ و صلح» به کارگردانی احسان میرزایی، «رو _یا_رو» به کارگردانی سید علیرضا حسینی و «تقاطع» به کارگردانی حسن وحدانی آبریز در سانس 17 به روی پرده می‌رود.

همچنین در بخش داستانی، فیلم‌های «نفر سوم» به کارگردانی پویا امین پوری، «شوان» به کارگردانی بیژن زرین، «سونا» به کارگردانی مریم مهدیه، «جذر بیست سالگی» به کارگردانی رقیه توکلی و «مادر برفی» به کارگردانی مرجان خسروی در سانس 19 اکران خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdkk0j.yt0ss6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما