سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب : 83536
منبع : خبرگزاری فارس

قمی‌ها در شکار شاهین

قم نيوز : قمی‌ها امروز با انگیزه شکار شاهین برای جبران شکست عجیب و قریب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل تیم آخر جدول به میدان می‌روند.
به گزارش قم نیوز کمتر کسی تصور می‌کرد که تیم مدعی و بالای جدولی سوهان محمد سیمای قم در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به تیم آخر جدول یعنی لبنیات ارژن شیراز با اختلاف سه گل نتیجه را واگذار کند اما در روز بد قمی‌ها این اتفاق رخ داد.

باخت به تیم آخر جدول برای تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم و شاگردان محسن حسن‌زاده یک نتیجه دور از انتظار و ضعیف بود و حالا فرصت خوبی است که نماینده فوتسال قم در شانزدهمین هفته بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور این نتیجه را مقابل یکی دیگر از تیم‌های قعرنشین لیگ جبران کند.

شاهین کرمانشاه که هم اکنون آخرین تیم جدول 14 تیمی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال حریف تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم است، مسابقه‌ای که طبق برنامه‌ سازمان لیگ از ساعت 17 امروز در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام می‌رسد.

سوهان محمد سیمای قم هفته گذشته در مقطعی از لیگ به مصاف لبنیات ارژن شیراز رفت که شیرازی‌ها با 9 امتیاز آخرین تیم جدول بودند و با شکست نماینده قم یک پله در جدول بالا آمدند، حالا باز هم نوبت رویارویی قمی‌ها با یک تیم آخر جدولی به نام شاهین کرمانشاه رسیده، تیمی که هم اکنون با 11 امتیاز در رده چهاردهم جدول 14 تیمی لیگ برتر است.

شاگردان محسن حسن‌زاده نیز در حال حاضر با کسب هفت برد، چهار تساوی، چهار باخت، 41 گل زده، 31 گل خورده و 25 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر است، در حالی که مس سونگون با 32 امتیاز، گیتی‌پسند اصفهان و فرش‌آراء مشهد با امتیاز مشابه 29 امتیاز بالاتر از نماینده قم در جدول جای گرفته‌اند.

جدال سوهان محمدسیمای قم در رده چهارم جدول با تیم رده چهاردهمی شاهین کرمانشاه در حالی امروز مقابل دیدگان قمی‌های علاقمند به فوتسال برگزار می‌شود که داوران این دیدار علی حاتمی، سیدمیرهادی اسماعیلی، حمیدرضا طیب طاهری و مصطفی کرد هستند و ناظر مسابقه عباس بهروش خواهد بود.

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال - سه‌شنبه ۲۱ آبان

 فرش‌آرای مشهد – شهروند ساری

 مقاومت شهرداری البرز – لبنیات ارژن شیراز

 مس سونگون ورزقان – سن‌ایچ ساوه

 سوهان محمدسیمای قم – شاهین کرمانشاه

 هایپرشهر شاهین‌شهر – ستارگان ورامین

 آذرخش بندرعباس – گیتی‌پسند اصفهان

 شرکت ملی حفاری – اهورای بهبهان

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcepn8v.jh8xxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما