چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 83539
منبع : خبرگزاری فارس

برگزاری نخستین همایش مهارت افزایی «تبلیغ و نشاط اجتماعی» در قم

قم نيوز : نخستین همایش ملی مهارت افزایی «تبلیغ و نشاط اجتماعی» به همت موسسه فرهنگی تبلیغی بقیه الله(عج) مازندران و به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
برگزاری نخستین همایش مهارت افزایی «تبلیغ و نشاط اجتماعی» در قم
برگزاری نخستین همایش مهارت افزایی «تبلیغ و نشاط اجتماعی» در قم
به گزارش قم نیوز مهدی زاهدیان دبیر نخستین همایش ملی مهارت افزایی تبلیغ و نشاط اجتماعی با اعلام این خبر گفت: این همایش با هدف هم افزایی فعالان عرصه نشاط اجتماعی، آموزش و توانمندسازی علاقه مندان حوزه نشاط اجتماعی و تبیین مبانی و نظریه‌های دینی نشاط اجتماعی در دو بخش تئوری و کاربردی برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش حاصل پنج سال فعالیت‌های میدانی اعضای موسسه فرهنگی تبلیغی بقیه الله(عج) مازندران در حوزه نشاط اجتماعی است و برای نخستین بار در سطح ملی برگزار می‌شود.

 دبیر نخستین همایش ملی مهارت افزایی تبلیغ و نشاط اجتماعی خاطرنشان کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ آبان و یکم آذر ۱۳۹۸ شهرمقدس قم میزبان این همایش خواهد بود.

زاهدیان پیرامون نحوه ثبت نام در این همایش افزود: باتوجه به محدودیت ظرفیت، علاقه مندان برای انجام پیش ثبت نام باید نام و نام خانوادگی خود را به شماره ۰۹۰۵۱۶۲۱۱۵۲ ارسال کرده و در مرحله بعد کارشناسان ما برای ثبت نام نهایی با آن‌ها تماس خواهند گرفت.

 وی در پایان تاکید کرد: برای شرکت کنندگان در همایش گواهی حضور صادر می گردد و از شرکت کنندگان مستعد نیز برای حضور در برنامه‌های ملی با موضوع نشاط اجتماعی دعوت به همکاری می‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchwmn6.23nxxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما