چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 83541
منبع : خبرگزاری فارس

رقابت بانوان قم در لیگ دسته اول والیبال

قم نيوز : بانوان والیبالیست استان قم در ترکیب تیم باشگاهی زوپری با حریفان حاضر در فصل 1398 لیگ دسته اول والیبال زنان ایران به رقابت می‌پردازند.
رقابت بانوان قم در لیگ دسته اول والیبال
رقابت بانوان قم در لیگ دسته اول والیبال
به گزارش قم نیوز بعد از اعلام رسمی حضور تیم والیبال زنان افق قم در دوره جدید پیکارهای لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور، خبر جدید و اختصاصی والیبال بانوان قم به تیم دیگری به نام زوپری اختصاص دارد که در لیگ دسته اول زنان ایران به میدان خواهد رفت.

زوپری تیمی است که دو تن از چهره‌های نام‌آشنای والیبال بانوان استان قم یعنی خانم‌ها نسرین رامین و مهسا آراسته در راس کادر فنی آن حضور دارند و با برگزاری آیین قرعه‌کشی فصل جدید پیکارهای لیگ دسته اول والیبال بانوان باشگاه‌های کشور حریفان این تیم نیز در لیگ امسال مشخص شده‌اند.

با توجه به مهلتی که سازمان لیگ فدراسیون والیبال در نظر گرفته حضور 15 تیم حاضر در مسابقات این فصل قطعی شد و تیم‌ها در سه گروه پنج تیمی تقسیم‌بندی شدند تا در مرحله مقدماتی به شکل رفت و برگشت و البته به صورت متمرکز در یک استان بازی‌های خود را برای صعود به مرحله نهایی برگزار کنند.

تیم والیبال بانوان زوپری قم در گروه دوم مرحله مقدماتی این پیکارها جای گرفته در حالی که رقبای این تیم مهرگان پاسارگاد، سورن مشهد، سروقامتان بابل و جوانان زرتشتی یزد هستند و در گروه نخست تیم‌های هیأت والیبال خمین، مدرن مشهد، فولاد سیرجان ایرانیان، ذوب آلومینیوم ممتاز و تختی قائمشهر مسابقه می‌دهند.

تیم‌های گروه سوم مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ دسته اول زنان باشگاه‌های کشور نیز البرز یکتا، نفت امیدیه، نانسی تهران، طوبی زنجان و شهربانو تهران هستند و برنامه‌ریزی سازمان لیگ به شکلی است که دو تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کنند، ضمن اینکه 6 تیم برای مشخص شدن رده‌بندی پایانی، به شکل متمرکز در یک استان به رقابت می‌پردازند.

طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال، دیدارهای دور رفت از مرحله گروهی فصل 1398 لیگ دسته اول والیبال بانوان باشگاه‌های کشور، از شانزدهم تا بیستم آذر ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdca6mna.49ney15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما