چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 83546
منبع : خبرگزاری فارس

خوشه کسب و کار پوشاک قم رسما آغاز به کار کرد

قم نيوز : همزمان با هفته وحدت و در آستانه میلاد پیامبرگرامی اسلام حضرت محمدمصطفی(ص) خوشه کسب و کار قم با انتخاب عامل توسعه و صدور احکام شورای راهبردی کارخود را در استان رسما آغاز کرد.
خوشه کسب و کار پوشاک قم رسما آغاز به کار کرد
خوشه کسب و کار پوشاک قم رسما آغاز به کار کرد
به گزارش قم نیوز اسرافیل شعاعی در نشست مشترک رئیس اتحادیه، عامل توسعه خوشه و اعضاء شورای راهبردی خوشه پوشاک اظهار کرد: صنعت پوشاک در استان قم و بخصوص مناطق روستایی استان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه این توانمندی باید با همدلی و با برنامه ریزی و حمایت راهبردی به برندسازی، رونق تولید، توسعه واحدهای تولید از مشاغل خانگی به صنعتی و حضور در بازارهای خارجی برسد گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی قم نیز با استفاده از تمام ظرفیت قانونی خود پشتیبان و حامی فعالان خوشه پوشاک استان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با اشاره به وجود خوشه‌های کسب و کار متعدد در حوزه صنایع کوچک قم افزود: عامل توسعه خوشه و مشاوران آن در کنار مسؤولان اتحادیه و شورای راهبردی تجربیات موفق و شناسایی نقاط ضعف خوشه‌های قبلی را در دست دارد بنابر این انتظار است با قدرت و قوت بیشتری برای جهش موفقیت در این صنعت استان برنامه‌ریزی کرده و گام بردارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود وجود زائران میلیونی از داخل و خارج ایران در قم را فرصتی مغتنم برای فعالان اقتصادی برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از محصولات مهم در سبد سوغات زائران پوشاک است و این فرصت در اختیار تولیدکنندگان قمی است تا برای برند سازی و حضور پررنگتر در سبد سوغات استان و حضور در بازارهای خارجی تلاش کنند.

در ادامه این نشست اعضاء شورای راهبردی خوشه کسب وکار پوشاک استان و عامل توسعه خوشه احکام خود را از مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم دریافت کردند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfvtdc.w6dmjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما