چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 83549
منبع : خبرگزاری ايرنا

طرح جامع حمل‌ونقل شهر قم به‌زودی نهایی می‌شود

قم نيوز : معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از نهایی شدن طرح جامع حمل‌ونقل شهر قم در آینده نزدیک خبر داد.
طرح جامع حمل‌ونقل شهر قم به‌زودی نهایی می‌شود
طرح جامع حمل‌ونقل شهر قم به‌زودی نهایی می‌شود
به گزارش قم نیوز عباس ذاکریان با اشاره به لزوم بازنگری در طرح جامع حمل‌ونقل شهر قم اظهار داشت: آخرین بازنگری طرح جامع ترافیک شهر قم مربوط به سال 86 بوده است و در این مدت شهر قم دستخوش تغییرات بسیاری شده است.

وی با بیان اینکه تصمیمات ترافیکی زیادی در این سال‌ها در شهر قم گرفته‌شده است، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به طرح واحد حمل‌ونقل و ترافیکی در شهر نیازمند به‌روز شدن اطلاعات در قم داریم که هم‌اکنون مطالعات طرح جامع حمل‌ونقل در حال انجام است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به نهایی شدن مطالعات طرح جامع حمل‌ونقل شهر قم ابراز کرد: این طرح با همکاری دانشگاه تهران در حال تدوین است و قم نخستین شهری بوده که برای کسب اطلاعات ترافیکی از تیم آمارگیری حرفه‌ای استفاده کرده است.

وی یکی از ویژگی‌های طرح جامع حمل‌ونقل را ایجاد نقشه راه ترافیکی شهر برشمرد و عنوان کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز از برنامه‌های طرح جامع است که باید در این زمینه اطلاعات دقیق و آمار تصادفات این نقاط در دسترس باشد.

ذاکریان ادامه داد: طرح جامع حمل‌ونقل شهر قم به‌زودی تدوین و نهایی می‌شود و بعد از ارائه اقدامات بازنگری آن با حضور کارشناسان آغاز می‌شود تا بتوان به الگوی مناسبی متناسب با شهر قم برسیم.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با ابراز نگرانی از 30 درصد خودرو محورتر شدن شهر قم خاطرنشان کرد: با اجرای پیاده راه خیابان ارم شاهد کاهش تصادفات عابران پیاده در این منطقه هستیم و امیدواریم با آرام‌سازی اطراف حرم به بالا رفتن ایمنی عابران پیاده کمک کنیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdci3wav.t1ap52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما