کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

37 فیلم جشنواره فیلم کوتاه تهران در قم به روی پرده می‌رود

خبرگزاری فارس , 22 آبان 1398 ساعت 17:19

رئیس انجمن سینمای جوانان قم با اشاره به اکران همزمان آثار سی‌وششمین جشنواره فیلم کوتاه تهران در استان قم گفت: 37 فیلم این جشنواره در چهار بخش تجربی، پویانمایی، مستند و داستانی به روی پرده می‌رود.


به گزارش قم نیوز رضا ابوذر در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران در قم اظهار کرد: امسال نیز همزمان با برگزاری این جشنواره در تهران، استان قم متقاضی اکران شد و 37 فیلم این جشنواره در استان به روی پرده می‌رود.

وی تصریح کرد: فیلم‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران در چهار بخش تجربی، پویانمایی، مستند و داستانی به مدت دو روز در سینما آوینه قم به همت انجمن سینمای جوانان قم و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و همکاری سینما آوینه اکران می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوانان قم از اکران همزمان آثار جشنواره‌های سینمایی در قم به عنوان یک اتفاق خوب یاد کرد و افزود: از آنجا که بسیاری از اعضای انجمن و علاقه مندان به فیلمسازی امکان سفر به تهران ندارند و تهران رفتن هم مشکلات خاص خود را دارد، بخش مهمی از این فیلم‌های جشنواره در قم اکران شده و به راحتی می‌توانند آن را تماشا کنند.

ابوذر افزود: با وجود اینکه اکران فیلم‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران در استان‌ها برای انجمن سینمای جوانان ایران کار سخت و هزینه‌بری بود و منوط به دریافت اجازه از تهیه‌کنندگان این آثار بود اما در لحظات آخر این رویداد در استان‌ها نیز برگزار شد.

وی تصریح کرد: اگر انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری سازمان سینمایی بتوانند برای سال‌های بعد فیلم‌ها را سریع‌تر به استان‌ها ارسال کنند اتفاقات بهتری رخ خواهد داد و با تبلیغات شهری می‌توان، مخاطبان بیشتری را به تماشای فیلم‌های کوتاه دعوت کرد.

 انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 83553

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/83553/37-فیلم-جشنواره-کوتاه-تهران-قم-روی-پرده-می-رود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir