چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : 83556
منبع : خبرگزاری فارس

سوهان قم 7 گل زد و 8 تایی شد

قم نيوز : تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم با شکار شاهین کرمانشاه و کسب هشتمین پیروزی خود در فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور کماکان جزو تیم‌های بالای جدول باقی ماند.
سوهان قم 7 گل زد و 8 تایی شد
سوهان قم 7 گل زد و 8 تایی شد
به گزارش قم نیوز نماینده فوتسال قم که سه هفته متوالی است با تیم‌های نیمه پائین جدول 14 تیمی لیگ برتر بازی می‌کند، از این سه مسابقه 6 امتیاز کسب کرده و حالا با اختلاف 7 امتیازی با تیم صدرنشین، فاصله چهار امتیازی با تیم دوم جدول و دو امتیاز کمتر از تیم سوم لیگ در مکان چهارم جای گرفته است.

با توجه به اینکه لیگ برتر فوتسال ایران در 26 هفته دیدارهای رفت و برگشت مرحله مقدماتی برگزار می‌شود و بعد از آن دیدارهای مرحله پلی‌آف را پیش‌رو دارد، ایستادن در جمع تیم‌های بالای جدول تنها از نظر قرعه پلی‌آف اهمیت دارد و سوهان محمد سیمای قم به دنبال بهترین جایگاه تا پیش از پلی‌آف است.

شاگردان محسن حسن‌زاده بعد از هفته نخست دور برگشت که در خانه خود تیم مقاومت البرز را گلباران کردند، در هفته دوم نیم‌فصل دوم ناباورانه به تیم انتهای جدولی ارژن فارس باخت و در هفته شانزدهم بازی‌ها در خانه خود این باخت را جبران کرد و تیم آخر جدول یعنی شاهین کرمانشاه را شکست داد.

قمی‌ها در این دیدار با نتیجه پرگل 7 بر 2 تیم ضعیف شاهین کرمانشاه را شکست دادند تا از نظر تعداد پیروزی در مسابقات این فصل لیگ برتر هشت‌تایی شوند، در در شرایطی که 4 تساوی، 4 باخت، 48 گل زده، 33 گل خورده و تفاضل گل مثبت 15 نیز در مقابل نام این تیم در جدول لیگ به ثبت رسیده است.

سوهان محمد سیمای قم در مسابقه خانگی با تیم شاهین کرمانشاه بازی چندان خوبی به نمایش نگذاشتند و تنها از نبوغ بازیکنان خود برای کسب پیروزی در این دیدار بهره برد، و الّا از نظر فنی یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های این فصل خود را ارائه کرد و با اشتباهات زیاد تیم حریف سه امتیاز به دست آورد.

در هر حال مهم سه امتیاز بود که نماینده قم از حریف قعر جدولی خود گرفت و حالا با 28 امتیاز در مکان چهارم جدول است، در شرایطی که مس سونگون با 35 امتیاز، گیتی‌پسند اصفهان با 32 امتیاز و فرش‌آراء مشهد با 30 امتیاز تیم‌های اول تا سوم جدول هستند و نماینده فوتسال قم باید در هفته هفدهم بازی‌ها در میهمانی تیم رده دومی گیتی‌پسند اصفهان به میدان برود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg3n97.ak9wn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما