چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : 83557
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله نوری همدانی: مسلمانان به‌صورت متحد توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن را خنثی کنند

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان با تأکید براینکه مسلمانان باید به وحدت و اتحاد تکیه کرده و اجازه ندهند دشمن ایجاد اختلاف کند،گفت: امت اسلامی باید ضمن وحدت، نسبت به اختلاف‌افکنی‌های دشمنان هوشیاری کامل داشته باشند.
آیت‌الله نوری همدانی: مسلمانان به‌صورت متحد توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن را خنثی کنند
آیت‌الله نوری همدانی: مسلمانان به‌صورت متحد توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن را خنثی کنند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار دبیر کل انجمن مسلمانان چین که در دفتر معظم له برگزار شد،اظهار داشت: مسلمانان باید به‌صورت متحد توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن را خنثی کنند.

وی با تأکید براینکه مسلمانان باید به وحدت و اتحاد تکیه کرده و اجازه ندهند دشمن ایجاد اختلاف کند،افزود: امت اسلامی باید ضمن وحدت، نسبت به اختلاف‌افکنی‌های دشمنان هوشیاری کامل داشته باشند و این موضوع را بداند که دشمن هیچ‌گاه صلاح مسلمانان را نمی‌خواهد.

مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه اسلام دارای اصولی است که همه مسلمانان به آن اعتقاددارند،گفت:مسلمین جهان باید با یکدیگر ارتباط مستمر داشته باشند تا در سایه این ارتباطات و همگرایی عزت اسلامی را تقویت کنند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به برکات وحدت ملت‌های اسلامی تصریح کرد: هرچه اتحاد مسلمانان تقویت شود و ارتباط بیشتری با یکدیگر باشند بهتر می‌توانند اهداف خود را پیش ببرند و موفق‌تر باشند.

آیت‌الله نوری همدانی بابیان اینکه مرزهای جغرافیایی مسلمانان را محدود نمی‌کند،خاطرنشان کرد: مسلمانان چین هم برادران ما هستند که باید معارف و دستورات ناب اسلامی را برای مردم این کشور تبیین کنند تا برتری‌های این دین مبین مشخص شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchqmn6.23nxmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما