چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب : 83562
منبع : خبرگزاری تسنیم

سالم‌سازی قوه قضائیه سبب اقتدار این قوه می‌شود

قم نيوز : رئیس‌کل دادگستری استان قم گفت: دشمنان انقلاب از هیچ اقدامی در جهت تضعیف جمهوری اسلامی کوتاهی نکرده و اینکه اتهام می‌زند که فساد سازمان‌یافته در کشور وجود دارد اصلاً واقعیت ندارد.
سالم‌سازی قوه قضائیه سبب اقتدار این قوه می‌شود
سالم‌سازی قوه قضائیه سبب اقتدار این قوه می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ علی مظفری ظهر امروز در همایش فرصت‌های تحول در سازمان قضایی نیروهای مسلح، با انتقاد از هجمه‌های بر علیه قوه قضائیه اظهار داشت: متأسفانه دستگاه قضایی به‌صورت ناجوانمردانه مورد هجمه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه انتظار مردم از قوه قضائیه تحول در این دستگاه و مبارزه با فساد است، ابراز کرد:  مردم از دستگاه قوه قضائیه برخورد با فساد را مطالبه دارند و اگر فسادی در درون این دستگاه وجود داشته باشد اقتدار این قوه تضعیف می‌شود.

رئیس‌کل دادگستری استان قم سالم‌سازی درونی قوه قضائیه را مهم ارزیابی کرد و گفت: باید با تخلفات نیروهای مسلح برخورد شود ولی باید جنبه‌های حمایتی از آن را نیز در نظر گرفت و نباید برخوردها سبب تضعیف مأموریت‌های آنان شود.

وی برخوردهای قوه قضائیه در مبارزه با فساد را مورد توجه قرار داد و گفت: این برخورد باید مورد حمایت نهادهای دیگر قرار گیرد چراکه دشمنان انقلاب از هیچ اقدامی در جهت تضعیف جمهوری اسلامی کوتاهی نکرده و اینکه اتهام می‌زند که فساد سازمان‌یافته در کشور وجود دارد اصلاً واقعیت ندارد.

معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز در این همایش با اشاره به لزوم تغییرات در این سازمان اظهار داشت: تحول در دستگاه قضا اصلی‌ترین شعار رئیس قوه قضائیه است و در این راستا تحول در سازمان قضایی نیروهای مسلح برای برخورداری از فناوری‌های مناسب در دستور کار قرار دارد.

محمود صفری با بیان اینکه بیش از یک‌میلیون و 300 هزار ساعت آموزش نیروهای مسلح در سال 97 انجام‌شده است، یادآور شد: استان‌های تهران، کرمانشاه و فارس استان‌های برتر در زمینه برگزاری جلسات آگاه‌سازی حقوقی و قضایی در کشور بوده‌اند.

وی اطاله دادرسی، منابع انسانی و پیشگیری را از موضوعات تحول در سازمان قضایی نیروهای مسلح برشمرد و گفت: استان‌های قم، خراسان رضوی، خوزستان و سمنان در زمینه آموزش کارکنان این سازمان عملکرد موفقی داشته‌اند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdxk0j.yt0s96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما