پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 83570
منبع : خبرگزاری فارس

شیمیدُر قم در تعقیب مدعیان قهرمانی

قم نيوز : تیم بسکتبال شیمیدُر قم در تعقیب مدعیان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بعد از کسب دومین پیروزی خود مقابل نماینده آذرشهر به دنبال سومین برد این فصل به میدان می‌رود.
شیمیدُر قم در تعقیب مدعیان قهرمانی
شیمیدُر قم در تعقیب مدعیان قهرمانی
به گزارش قم نیوز تیم بسکتبال شیمیدُر قم با هدایت محمدرضا اسلامی فصل 99 – 1398 لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های ایران را بسیار خوب آغاز کرد و با برتری قاطع 97 بر 71 از چهره یک مدعی قهرمانی رونمایی کرد اما باخت خفیف هفته دوم برابر مهرام با نتیجه نزدیک 83 بر 82 ترمز این تیم را کشید.

نماینده بسکتبال قم در هفته سوم این رقابت‌ها در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، دومین مسابقه خانگی را برابر تیم مس کرمان با یک نتیجه بسیار خوب یعنی برتری 88 بر 63 پشت‌سر گذاشت تا در فاصله یک امتیازی چهار تیم بالای جدول همچنان یکی از بخت‌های کسب مقام قهرمانی این دوره باشد.

حالا نوبت به دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران رسیده و تیم شیمیدُر قم باید در دیداری خارج از خانه برابر یکی از تیم‌های نیمه پائین جدول یعنی توفارقان آذرشهر به میدان برود، مسابقه‌ای که از ساعت 16 عصر پنجشنبه 23 آبان در سالن اختصاصی حریف برگزار خواهد شد.

دو اتفاق ویژه و البته خبر ناخوشایند برای تیم بسکتبال شیمیدُر قم پیش از مسابقه هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به دو بازیکن کلیدی و شاخص این تیم اختصاص دارد، یکی مصدومیت وحید دلیرزهان است که در بازی هفته سوم مقابل مس کرمان از ناحیه پا آسیب دید و مجبور به ترک میدان شد.

خبر دیگر به مهدی کامرانی اختصاص دارد، بازیکن با تجربه، شناخته شده و مطرح تیم شیمیدُر قم که یکی از ارکان اصلی این تیم محسوب می‌شود اما در غم از دست دادن پدر خود عزادار شده و به همین دلیل در بازی‌ هفته سوم با مس کرمان غایب بود، غیبتی که در بازی هفته چهارم نیز پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccxpq4.2bq1m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما