پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 83573
منبع : خبرگزاری فارس

فرنگی‌کاران قم در جام جهانی 2019 کشتی

قم نيوز : کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران دو فرنگی‌کار قم را برای همراهی این تیم در پیکارهای 2019 جام جهانی این رشته انتخاب کرد.
فرنگی‌کاران قم در جام جهانی 2019 کشتی
فرنگی‌کاران قم در جام جهانی 2019 کشتی
به گزارش قم نیوز بعد از برگزاری رقابت‌های 2019 کشتی فرنگی قهرمانی جهان که خاطره‌ای خوش برای کشتی و ورزش قم به دنبال داشت و علیرضا نجاتی فرنگی‌کار قمی حاضر در این پیکارها توانست نشان برنز وزن 60 کیلوگرم را همراه با سهمیه المپیک 2020 کسب کند، اکنون دو کشتی‌گیر قم برای جام جهانی انتخاب شده‌اند.

این در شرایطی است که مسابقات 2019 جام جهانی کشتی فرنگی از روز 25 آبان ماه به میزبانی کشورمان و در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود و هشت تیم برتر رقابت‌های جهانی قزاقستان در این رویداد بزرگ برای کسب رتبه‌های برتر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

به همین منظور آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان توسط کادر فنی این تیم برنامه‌ریزی شده و تیم ملی برای حضور پرقدرت در جام جهانی 2019 از 25 آبان تا پنجم آذر ماه در خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران تمرینات خود را برگزار می‌کند.

نکته مهم و قابل توجه تیم ملی کشتی فرنگی برای قمی‌ها و علاقمندان به ورزش در قم، حضور دو کشتی‌گیر توانمند و پرافتخار سال‌های اخیر قم یعنی علیرضا نجاتی و محمدجواد رضایی در لیست محمد بنا سرمربی تیم ملی است، کشتی‌گیرانی که از سن نونهالی تا کنون در رده ملی فعالیت می‌کنند و افتخارات زیادی در کارنامه دارند.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی در اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم تشکیل می‌شود و علیرضا نجاتی در وزن 60 کیلوگرم این اردو حضور می‌یابد، ضمن اینکه محمدجواد رضایی در وزن 67 کیلوگرم دیگر ملی‌پوش کشتی فرنگی قم در راه جام جهانی این رشته خواهد بود.

در وزن 60 کیلوگرم یکی از چهره‌های قدیمی و با سابقه کشتی فرنگی ایران یعنی شیرزاد بهشتی‌طلا از تهران رقیب علیرضا نجاتی فرنگی‌کار قم است و در وزن 67 کیلوگرم نیز محمدجواد رضایی باید با حامد تاب و محمد الیاسی فرنگی‌کاران استان خوزستان برای رسیدن به دوبنده اصلی تیم ملی رقابت کند.

در شرایطی که محمد بنا هدایت تیم ملی کشتی فرنگی را در جام جهانی 2019 بر عهده دارد، این دوره از پیکارها با حضور هشت تیم برتر مسابقات جهانی قزاقستان، روزهای هفتم و هشتم آذر ماه به میزبانی ایران در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfmtdc.w6dmeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما