کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«ماه مجلس» از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری فارس , 23 آبان 1398 ساعت 10:30

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه ماه مجلس به مناسبت هفدهم ربیع الاول سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) خبر داد.


به گزارش قم نیوز سیداحمد محمودی با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: برنامه ماه مجلس از جمله برنامه‌های تولیدی رادیو معارف به این مناسبت است که روز پنجشنبه 23 آبان ماه از ساعت 19:40 الی 20:55 از این رسانه پخش می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: محمد حسن جلالی تهیه کننده، حسین حیدری گوینده و حجت‌الاسلام عبدی کارشناس این برنامه است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با بیان اینکه در برنامه ماه مجلس به رفتار شناسی تبلیغی پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) از دیدگاه نهج البلاغه پرداخته می‌شود، گفت: ویژگی‌هایی مانند ادب، تواضع، دلسوزی و خیر خواهی، خوش‌خلقی وخوشرویی، آراستگی و نظافت و ساده زیستی در این برنامه بررسی می‌شود.

وی با اشاره به خطبه ۹۶ نهج البلاغه گفت: در این خطبه امیرالمؤمنین علی(ع)، از الفت و مهربانی رسول اکرم (ص) سخن می‌گویند بر همین اساس قرارگاه پیامبر (ص) بهترین قرارگاه و محل پرورش و خاندان او شریف‌ترین پایگاه است.

محمودی از تولید برنامه رسول صادق ویژه روز میلاد امام جعفر صادق خبر داد و افزود: این برنامه روز جمعه 24 آبان ماه از ساعت 9 الی 10:50  از رادیو معارف پخش می‌شود.

وی صداقت در گفتار و رفتار و امانتداری در تمامی ابعاد زندگی، مردمی بودن و درد آشنایی، همزبانی با مردم و پرهیز از ابزارهای باطل و استفاده از ابزارهای مؤثر را از جمله مباحث این برنامه ذکر کرد.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف یادآور شد: ابوالفضل سلیمانی تهیه کننده و حجت‌الاسلام  ناصر خلج کارشناس این برنامه است.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 83575

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/83575/ماه-مجلس-رادیو-معارف-پخش-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir