پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 83575
منبع : خبرگزاری فارس

«ماه مجلس» از رادیو معارف پخش می‌شود

قم نيوز : مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه ماه مجلس به مناسبت هفدهم ربیع الاول سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) خبر داد.
«ماه مجلس» از رادیو معارف پخش می‌شود
«ماه مجلس» از رادیو معارف پخش می‌شود
به گزارش قم نیوز سیداحمد محمودی با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: برنامه ماه مجلس از جمله برنامه‌های تولیدی رادیو معارف به این مناسبت است که روز پنجشنبه 23 آبان ماه از ساعت 19:40 الی 20:55 از این رسانه پخش می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: محمد حسن جلالی تهیه کننده، حسین حیدری گوینده و حجت‌الاسلام عبدی کارشناس این برنامه است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با بیان اینکه در برنامه ماه مجلس به رفتار شناسی تبلیغی پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) از دیدگاه نهج البلاغه پرداخته می‌شود، گفت: ویژگی‌هایی مانند ادب، تواضع، دلسوزی و خیر خواهی، خوش‌خلقی وخوشرویی، آراستگی و نظافت و ساده زیستی در این برنامه بررسی می‌شود.

وی با اشاره به خطبه ۹۶ نهج البلاغه گفت: در این خطبه امیرالمؤمنین علی(ع)، از الفت و مهربانی رسول اکرم (ص) سخن می‌گویند بر همین اساس قرارگاه پیامبر (ص) بهترین قرارگاه و محل پرورش و خاندان او شریف‌ترین پایگاه است.

محمودی از تولید برنامه رسول صادق ویژه روز میلاد امام جعفر صادق خبر داد و افزود: این برنامه روز جمعه 24 آبان ماه از ساعت 9 الی 10:50  از رادیو معارف پخش می‌شود.

وی صداقت در گفتار و رفتار و امانتداری در تمامی ابعاد زندگی، مردمی بودن و درد آشنایی، همزبانی با مردم و پرهیز از ابزارهای باطل و استفاده از ابزارهای مؤثر را از جمله مباحث این برنامه ذکر کرد.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف یادآور شد: ابوالفضل سلیمانی تهیه کننده و حجت‌الاسلام  ناصر خلج کارشناس این برنامه است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchmmn6.23nxqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما