پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 83576
منبع : خبرگزاری فارس

بسیجیان شایسته‌ترین افراد برای دستیابی به مقام اولیاءالله هستند

قم نيوز : امام جمعه قم گفت: در عصر حاضر شایسته‌ترین افرادی که می‌توانند از پیامبر(ص) الگو گیری کنند و به اولیای خدا تبدیل شوند بسیجیان هستند چراکه در زمان جنگ نیز شاهد نقش و تاثیر بسیار بالای بسیج بودیم.
بسیجیان شایسته‌ترین افراد برای دستیابی به مقام اولیاءالله هستند
بسیجیان شایسته‌ترین افراد برای دستیابی به مقام اولیاءالله هستند
به گزارش قم نیوز آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار با سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با بیان اینکه قران کریم راه را به ما نشان داده است اظهار کرد: اگر انسان مومن و مسلمان باشد خداوند پیامبر اکرم(ص) را به عنوان بهترین الگو برای این انسان قرار داده است.

وی با بیان اینکه خداوند نمونه‌های دیگری را نیز به عنوان الگو قرارداده است، تصریح کرد: پیامبر(ص) مقامی دارد که حتی شخصی جایز به فکر کردن در این رابطه هم نیست.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه فرصت‌ها به سرعت درحال گذر هستند و باید با تیزهوشی از این فرصت‌ها بهره لازم را برده و با پیروی از پیامبر(ص) گام‌های موثری را برداریم یادآور شد: اگر حضرت محمد(ص) را به عنوان الگو قرار دهیم می‌توانیم به مقام ولایت و اولیاءالله دست یابیم و نمونه‌های این افراد را نیز در زمان معاصر در کسوت‌های مختلف داریم که در این خصوص می‌توان به آیت الله بهجت نیز اشاره کرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز از دیگر نمونه‌های اولیاءالله در زمان حال هستند، تاکید کرد: در عصر حاضر شایسته‌ترین افرادی که می‌توانند از پیامبر(ص) الگو گیری کنند و به اولیای خدا تبدیل شوند بسیجیان هستند چراکه در زمان جنگ نیز شاهد نقش و تاثیر بسیار بالای بسیج بودیم.

آیت الله سعیدی اضافه کرد: انسان همیشه در خطر است و اگر به فساد کشیده شود می‌تواند جامعه‌ای را به فساد بکشاند و هرچقدر که مقام این انسان بیش‌تر افراد بیش‌تری را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد در نتیجه باید مراقب اعمال و رفتار خود باشیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdciqwav.t1apy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما