کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قطع و وصل اینترنت موبایل در قم

پايگاه اطلاع رسانی قم نیوز , 25 آبان 1398 ساعت 10:40

از نخستین ساعات بامداد امروز اینترنت موبایل همه اپراتورهای تلفن همراه در قم قطع شده است.


به گزارش قم نیوز از نخستین ساعات بامداد امروز اینترنت در اپراتورهای موبایل شامل ایرانسل، همراه اول و رایتل در قم قطع شده است. 

پیگیری‌های خبرنگار قم نیوز از مراکز پشتیبانی همراه اول و ایرانسل نشان داد که قطعی ربطی به سیم کارت‌ها و منطقه ندارد و در سراسر قم قطع شده است.

با ادامه پیگیری قم نیوز مشخص نشد که کدام مقام یا نهاد اداری دستور قطعی اینترنت موبایل در قم را داده است اما روشن شد که این دستور از داخل قم صادر شده است.

براساس روال اداری چنین دستوری باید دارای مصوبه شورای تامین استان قم باشد در حالی که جلسه شورای تامین استان قم به ریاست استاندار در پشت درهای بسته از ۷ صبح امروز آغاز شده است ولی قطعی اینترنت در نخستین ساعات بامداد صورت گرفته است.

خبرنگار قم نیوز به دنبال پیدا کردن مقام صادر کننده دستور قطعی اینترنت موبایل در قم است تا علت این قطعی را در شرایطی که قم با هیچ مشکلی روبرو نیست،‌ بپرسد.

تکمیلی: اینترنت ایرانسل در قم وصل شد
با پیگیری قم نیوز در توییتر، مدیرعامل ایرانسل در ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه صبح به توییت قطعی اینترنت ایرانسل در قم پاسخ داد و خبر از وصل شدن اینترنت داد.

متعاقب این توییت، کاربران در مناطق مختلف قم از شدن اینترنت ایرانسل خبر دادند و در ساعت ۱۰ و ۱۴ دقیقه اینترنت ایراسنل در دفتر قم نیوز نیز وصل شد.

تکمیلی:‌ اینترنت همراه اول وصل شد
پس از این بود که کاربران همراه اول نیز از وصل شدن اینترنت موبایل خود خبر دادند. البته اینترنت همراه اول با فراز و نشیب همراه است و در برخی مناطق سرعت بسیار گزارش شده است.

به نظر می‌رسد متعاقب پیگیری‌های خبرنگار قم نیوز و در اثنا جلسه شورای تامین، مقام دستور دهنده برای قطع اینترنت مجبور به وصل کردن اینترنت قم شده است. البته حق شکایت از این تصمیم برای کلیه کاربران اینترنت همراه در قم باقی است.


انتهای پیام / 105


کد مطلب: 83614

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/83614/قطع-وصل-اینترنت-موبایل-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir