کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پرهیز از انجام کارهای صوری در «روز قم»

خبرگزاری فارس , 25 آبان 1398 ساعت 14:00

رئیس کمسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم خواستار اجرای برنامه های فرهنگی در روز قم شد.


به گزارش قم نیوز سید مجتبی سبحانی با اشاره به نامگذاری سالروز ورود حضرت معصومه(س) به نام روز قم گفت: باید از تمام بسترهای فراهم شده استفاده کنیم تا به معرفی شهر قم و گرامیداشت سالروز ورود حضرت معصومه(س) بپردازیم.

رئیس کمسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم تعامل فرهنگی با شهرهای دیگر را ضروری دانست و بیان کرد: اگر بتوانیم از این موقعیت استفاده درست کنیم در این زمینه تعاملاتی با استان های دیگر داشته باشیم قطعا شاهد اقدامات مناسبی در قم خواهیم بود.

وی افزود: روز قم نباید فقط در حد اسم باشد بلکه باید با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در راستای رونق اقتصادی برنامه هایی در نظر بگیریم که وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ارتقاءپیدا کند.

سبحانی یادآور شد: اگر دقت کنیم می بینیم که شهرهای دیگر به بهانه های مختلف توریست و مسافر جذب می کنند ما نیز می توانیم در قم رونق اقتصادی ایجاد کنیم و وقتی قم مرجع است باید خوراک فرهنگی مناسب به زائرین و مسافران دهد تا به مرور به شهرهای دیگر ابلاغ و صادر شود.

رئیس کمسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم علما و مراجع را ظرفیتی ارزنده برای قم دانست و اظهار کرد: باید بدانیم برکات زیادی در شهر ما وجود دارد بنابراین از اجرای کارهای صوری بپرهیزیم که اگر چنین اتفاقی بیفتد به ماندگاری شهر کمک می شود.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 83618

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/83618/پرهیز-انجام-کارهای-صوری-روز-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir