شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب : 83625
منبع : خبرگزاری فارس

تجلیل از یک عمر سقایی در شهر کریمه اهل‌بیت(ع)

قم نيوز : آیین تکریم بازنشستگان و تجلیل از مدیران عامل پیشین شرکت آب و فاضلاب استان قم با حضور معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.
تجلیل از یک عمر سقایی در شهر کریمه اهل‌بیت(ع)
تجلیل از یک عمر سقایی در شهر کریمه اهل‌بیت(ع)
به گزارش قم نیوز رضا گیاهی معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در آیین تجلیل و تکریم از بازنشستگان و مدیران عامل پیشین شرکت آب و فاضلاب در سخنانی اظهار کرد: امروز حدود 62 هزار پرسنل به صورت مستقیم در شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی مشغول فعالیت هستند و بیش از 50 میلیون نفر را در مجموعه شهری و بیش از 21 میلیون نفر در مجموعه روستایی از آب سالم و بهداشتی برخوردار می‌کنند.

وی با بیان اینکه در دولت‌های گذشته و فعلی با تخصیص اعتبارات از محل صندوق توسعه ملی به سرعت روستاهای کشور از آب سالم برخوردار می‌شوند، ابراز کرد: در حال حاضر هر هفته 30 روستا وارد مدار بهره‌برداری می‌شود و تا انتهای سال 270 پروژه بزرگ در صنعت آب و فاضلاب به بهره‌برداری می‌رسند.

معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر به ازای هر دو هزار آحاد اشتراک در کشور یک پرسنل در حال فعالیت است، یادآور شد: در پنج سال گذشته ضمن ساماندهی نیروهای شرکتی، ورودی‌ها به صنعت از طریق آزمون انجام می‌شود و این رویه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مجموعه صنعت آب و فاضلاب کار خود را با اعتبارات و امکانات کم آغاز کرد، بیان کرد: با آمدن تکنولوژی چهره صنعت آب و فاضلاب تغییر کرد تا جایی که امروز در مباحث فنی از همه دنیا بی‌نیاز هستیم و در برخی از کشورهای همسایه و کشورهای آفریقایی نیز مجموعه‌هایی را در حال اجرا و نظارت داریم.

گیاهی با اشاره به مجهز شدن صنعت آب و فاضلاب به تکنولوژی مدیریت دانش، استقرار نظام پیشنهاد‌ها را رهاورد آن دانست و  ابراز داشت: در سال 97 به واسطه پیشنهادهایی که از همکاران اخذ شده 169 میلیارد تومان صرفه‌جویی صورت گرفته است.


تجلیل از خدمات مدیران عامل پیشین

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در این مراسم در سخنانی ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر مکرم اسلام و حضرت امام صادق(ع) در سخنانی اظهار کرد: پیشرفت‌های امروز صنعت آب و فاضلاب مدیون همت و تلاش همه کسانی است عمر خود را در مسیر خدمت به مردم صرف کردند و امروز به افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند.

وی بر لزوم تکریم بازنشستگان و استفاده از تجربیات آن‌ها تأکید و تشکیل کانون بازنشستگان آبفا را در بدو ورود خود به شرکت آب و فاضلاب در همین راستا اعلام کرد و گفت: در حال حاضر 270 نفر از عزیزان بازنشسته به عضویت این کانون درآمده‌اند که این مهم منجر به ادغام تجربیات گذشته با دانش روز همکاران ما شده و حرکتی شتابان به سمت پیشرفت و توسعه استان صورت گرفته است.

علی جان صادق پور با تجلیل از مدیران عامل پیشین شرکت‌های آب و فاضلاب خاطرنشان کرد: باید به زحماتی که این عزیزان طی سال‌های گذشته متحمل شدند ارج نهیم و تلاش کنیم میراثی را که برای ما بر جای گذاشتند به بهترین شکل ممکن به آیندگان بسپاریم.

وی بهره‌مندی صد در صد جمعیت شهری استان از آب سالم و بهداشتی را نشأت گرفته از تلاش‌های مدیران و کارکنان گذشته دانست و یادآور شد: اجرای بیش از دو هزار 400 کیلومتر لوله‌گذاری آب و فاضلاب در شهر، احداث هشت تصفیه‌خانه آب و فاضلاب، راه‌اندازی آزمایشگاه‌های مجهز و پیشرفته، احداث سامانه کنترل از راه دور و تله‌متری و راه‌اندازی چندین نیروگاه خورشیدی و آبی از دستاوردهای آبفای قم به شمار می‌رود که نقش همه مدیران عامل، کارکنان و کارگران گذشته در این موفقیت‌های غیرقابل انکار است.

صادق پور خطاب به مدیران عامل پیشین شرکت آب و فاضلاب گفت: آثار خدمات و تلاش‌های شما همانند خورشیدی در مقابل چشمان ما می‌درخشد و افتخار می‌کنیم که این امانت را از شما تحویل گرفتیم و امیدواریم با خدمات خود در برابر آیندگان نیز روسفید باشیم.


آبفای قم پیشتاز در عرصه تکریم بازنشستگان

رئیس هیئت‌مدیره کانون بازنشستگان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این مراسم در سخنانی اظهار کرد: وجه همت مدیران عامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از ابتدا تاکنون معطوف به تکریم، احترام و مساعدت به جامعه بازنشستگان بوده است.

وی با ارزیابی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور در خصوص تکریم بازنشستگان گفت در مجموعه 60 شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی آبفای قم به عنوان پیشرو، پیشتاز و ممتاز در عرصه تکریم بازنشستگان و مساعدت با خانواده بازنشستگان شناخته می‌شود.

مهدی میدانی تأکید کرد: مدیران عاملی که در کنار تخصص فنی و مهندسی خود، دوره‌های مدیریت عمومی منابع انسانی را گذرانده باشند می‌توانند در کار خود موفق شوند.

وی با بیان اینکه در حوزه منابع انسانی توجیهات فنی و مهندسی مصداق ندارد، ابراز کرد: متأسفانه در سازمان‌های مختلف، برخی از مدیران و مهندسان صنعت به دنبال توجیه ریاضی برای برنامه‌های خود در برخورد با منابع انسانی هستند.

خاطره گویی مدیران عامل پیشین شرکت آب و فاضلاب قم، تجلیل از بازنشستگان، تجلیل از خانواده کارکنان و بازنشستگان مرحوم و... از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdk90j.yt0sx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما