دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۴۳
کد مطلب : 83635
منبع : خبرگزاری فارس

کرسی سازمان لیگ کاراته ایران در اختیار قمی‌ها

قم نيوز : تغییرات جدید در فدراسیون کاراته کرسی سازمان لیگ این فدراسیون را در اختیار قمی‌ها و مربی و داور بین‌المللی کاراته استان قم قرار داد.
کرسی سازمان لیگ کاراته ایران در اختیار قمی‌ها
کرسی سازمان لیگ کاراته ایران در اختیار قمی‌ها
به گزارش قم نیوز کاراته‌ در سال‌های بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همواره یکی از بهترین‌ و موفق‌ترین رشته‌ها برای ورزش قم بوده، رشته‌ای که برای ورزش قم از میادین متعدد کشوری، بین‌المللی، آسیایی، جهانی، جام جهانی و بازی‌های آسیایی این رشته مدال کسب کرده است.

این رشته ورزشی به واسطه علاقمندی زیاد قمی‌ها در تمامی رده‌های سنی دارای باشگاه‌های فعال متعدد است، باشگاه‌هایی که از مربیان و مدیران توانمند، با دانش و متخصص این رشته برخوردار هستند و خانواده‌ها و شهروندان قمی با اعتماد بالا فرزندان خود را برای آموزش و پیشرفت در حوزه قهرمانی به این رشته می‌سپارند.

این رشته ورزشی علاوه بر قهرمانان متعدد و خوشنام خود، در عرصه‌های دیگر نظیر داوری و مربیگری نیز چهره‌های موفق و سرشناسی دارد، افرادی که توانسته‌اند با درخشش در تخصص خود در کنار قهرمانان این رشته، نام قم را در سطوح مختلف داخلی و برون‌مرزی بر سر زبان‌ها بیاندازند.

اتفاق جدید و خاص در کاراته قم به تغییرات جدید در فدراسیون کاراته مرتبط است، تغییراتی که توسط رئیس فدراسیون به منظور ارتقاء جایگاه این رشته و توسعه و پیشرفت کاراته به عنوان یکی از رشته‌های مدال‌آور ورزش ایران در مسابقات مختلف برون‌مرزی انجام شده و قم نیز از آن نفع می‌برد.

در یکی از تغییرات مهم فدراسیون کاراته، از سوی سیدحسن طباطبایی رئیس این فدراسیون، ابوالقاسم پایدار مربی و داور بین‌المللی و مطرح کاراته استان قم به عنوان رئیس سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته ایران منصوب شد، در حالی پایدار سابقه سرمربیگری در تیم پاس و کسب عنوان قهرمانی در سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور را در کارنامه موفق خود دارد و از این پس مسوولیت مهمی را در یکی از موفق‌ترین رشته‌های ورزشی ایران بر عهده دارد، رشته‌ای که برای نخستین‌بار در سال 2020 به المپیک می‌رود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcenp8v.jh8xxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما