دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۰۹
کد مطلب : 83640
منبع : خبرگزاری فارس

نباید فقه و اصول به حاشیه برود

قم نيوز : آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: نباید فقه و اصول به حاشیه برود و درس‌های دیگر که اهمیت کمتری دارد تبدیل به اصل شود، البته همون علوم ارزش دارند ولی ارزش‌ها متفاوت است.
نباید فقه و اصول به حاشیه برود
نباید فقه و اصول به حاشیه برود
به گزارش قم نیوز آیت‌الله مکارم شیرازی امروز در دیدار  حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور و معاونان حوزه‌های علمیه خواهران، ضمن ابزار خشنودی از فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه‌های علمیه خواهران اظهار کرد: بعضی از توفیق‌ها نصیب هرکسی نمی‌شود و خدمت در حوزه‌های علمیه خواهران ازجمله این توفیق‌هاست.

وی با بیان اینکه انسان باید همیشه فرصت‌ها رو غنیمت بشمارد افزود: حوزه‌های علمیه خواهران یک توفیق بزرگ است که در سایه نظام جمهوری‌ اسلامی ایرانی نصیب ما شده است.

این مرجع تقلید عنوان کرد: زحمت‌های بسیار زیادی برای حوزه‌های علمیه خواهران کشیده شده است تا این پدیده مبارک به ثمر برسد.

استاد حوزه علمیه قم گفت: نباید به وضع و پیشرفت‌های فعلی اکتفا شود بلکه باید همواره به فکر پیشرفت باشیم.

آیت‌الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: در مسائل تعلیماتی و آموزش اصل و حاشیه وجود دارد و نباید اجازه دهیم که حواشی بر متن مقدم شود و اصل به حاشیه برود.

وی گفت: نباید فقه و اصول به حاشیه برود و درس‌های دیگر که اهمیت کمتری دارد تبدیل به اصل شود، البته همان علوم ارزش دارند ولی ارزش‌ها متفاوت است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcawina.49ney15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما