دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : 83649
منبع : خبرگزاری تسنیم

نرخ کرایه اتوبوس‌های شهر قم هیچ تغییری نمی‌کند

قم نيوز : مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از عدم افزایش نرخ کرایه اتوبوس‌ها در شهر قم و از برخورد با هرگونه افزایش قیمتی در این زمینه خبر داد.
نرخ کرایه اتوبوس‌های شهر قم هیچ تغییری نمی‌کند
نرخ کرایه اتوبوس‌های شهر قم هیچ تغییری نمی‌کند
به گزارش قم نیوز امیر یزدی با اشاره به افزایش نرخ بنزین در کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه نرخ گازوئیل به‌عنوان سوخت اتوبوس‌های درون‌شهری تغییر نکرده است، لذا هرگونه افزایش نرخی در دستور کار قرار ندارد.

وی با بیان اینکه نرخ کرایه‌های اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی قم تغییری نکرده است، ابراز کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه افزایشی مراتب را به سازمان اتوبوسرانی اطلاع دهند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از افزایش نظارت‌ها در این زمینه خبر داد و گفت: چندین تیم و گشت‌های نظارتی برای بررسی و نظارت عدم افزایش نرخ اتوبوس‌ها و نظم خطوط اتوبوسرانی در حال آماده‌باش بوده و نظارت کافی در این زمینه دارند.

وی همچنین با اشاره به آمادگی سازمان اتوبوسرانی قم برای روزهای بارانی و برفی در شهر قم خاطرنشان کرد: با توجه به نوسازی ناوگان و ورود 110 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی در کنار ظرفیت مناسب اتوبوس‌ها، این سازمان برای روزهای آینده و به‌ویژه ایام بارانی و برفی در قم در آمادگی کامل است.

یزدی با تأکید بر اینکه تأخیر در رسیدن به ایستگاه‌ها و جابجایی مسافران توسط اتوبوس در روزهای بارانی و برفی با توجه به وضعیت شهر و مسائل جوی امری اجتناب‌ناپذیر است، خاطرنشان کرد: تیم‌های نظارتی در این زمینه فعال بوده و اگر مسائل ترافیکی وجود نداشته باشد جابجایی مسافران نیز با مشکل روبرو نخواهد بود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjhmeo.uqetxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما