پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 83721
منبع : خبرگزاری مهر
فرماندار قم:

انتخاباتی باشکوه و با کم‌ترین هزینه باید در قم برگزار شود

قم نيوز : فرماندار قم گفت: باید تلاش کنیم انتخابات مجلس شورای اسلامی با کم‌ترین هزینه و بهترین شکل در قم برگزار شود.
انتخاباتی باشکوه و با کم‌ترین هزینه باید در قم برگزار شود
انتخاباتی باشکوه و با کم‌ترین هزینه باید در قم برگزار شود
به گزارش قم نیوز مرتضی حیدری در جلسه شورای اداری شهرستان قم که در سالن امام رضا(ع) فرمانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: اصلی‌ترین کار فرمانداری برگزاری انتخابات است و باید همه در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و حضور حداکثری مردم همکاری کنند.

وی تبا تأکید بر اینکه فرمانداری از هیچ نامزد و کاندیدایی حمایت نمی‌کند و تنها تلاش آن برگزاری انتخاباتی بدون شبهه است که نمونه بارز مردم‌سالاری دینی است، گفت: آنچه اهمیت دارد بدون شبهه بدون این انتخابات است تا مردم هم احساس عزت کنند.


تقدیر از درایت مردم قم در جریان حوادث اخیر کشور

فرماندار قم در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث و اغتشاشات اخیر کشور اشاره و بیان کرد: در جریان سیاست‌گذاری جدید اقتصادی و طرح افزایش قیمت بنزین اغتشاشات و ناآرامی‌هایی در چند نقطه از کشور رخ داد که مردم ما در آن نقشی نداشتند.

وی افزود: این امر حاصل توطئه دشمنان ما است که در طول چند دهه برای از بین بردن نظام به طرق مختلف توطئه‌ها داشتند ولی خوشبختانه این توطئه با درایت مقام معظم رهبری و دستگاه‌های اجرایی، قضایی و امنیتی به فرصت تبدیل و خنثی شد.

حیدری ادامه داد: باید در جریان حوادث اخیر از آگاهی و همراهی مردم قم با دولتمردان تقدیر و تشکر کرد چرا که فضای استان قم آرام بود.

وی با بیان اینکه مردم ما در هر شرایطی در همه صحنه‌ها حضور داشتند، گفت: ما مردم را ولی نعمتان خود می‌دانیم و باید در رفع مشکلات آنها تلاش کنیم.

در این جلسه از زحمات حسن عباسی، معاون توسعه و برنامه‌ریزی سابق فرمانداری قم تقدیر و حکم معاون جدید ذبیح الله عبداللهی به وی ابلاغ شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdca60na.49neu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما