کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جنگ شیمیدُر قم با شاگردان سرمربی تیم ملی

خبرگزاری فارس , 30 آبان 1398 ساعت 12:30

بسکتبالیست‌های تیم شیمیدُر قم در تلاش برای جبران دو شکست فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با انگیزه بالا امروز برابر شاگردان سرمربی تیم ملی صف‌آرایی می‌کنند.


به گزارش قم نیوز ششمین هفته از نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی فصل 99 – 1398 لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های ایران امروز برگزار می‌شود و 14 تیم لیگ برتری برای به دست آوردن بهترین جایگاه به منظور حضور در پلی‌آف در هفت مسابقه مهم به مصاف رقبا می‌روند.

یکی از مهمترین بازی‌های هفته ششم امروز بین دو مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی یعنی شیمیدُر قم و شهرداری گرگان به انجام می‌رسد، مسابقه‌ای که در آن شاگردان محمدرضا اسلامی در تیم شیمیدُر برابر شاگردان سرمربی تیم ملی یعنی مهران شاهین‌طبع در تیم شهرداری گرگان صف‌آرایی می‌کنند.

نکته قابل توجه راجع به شیمیدُر قم و شهرداری گرگان این است که هر دو تیم در حال حاضر هشت امتیازی هستند با این تفاوت که تیم شیمیدُر قم از پنج بازی سه برد و دو باخت در کارنامه دارد و هشت امتیازی است ولی تیم شهرداری گرگان از چهار بازی خود چهار پیروزی در کارنامه دارد و هشت امتیاز اندوخته است.

تیم بسکتبال شیمیدُر قم در هفته‌های دوم و پنجم با قبول شکست برابر تیم‌های مهرام تهران و پتروشیمی بندر امام دو امتیاز ارزشمند در رقابت با مدعیان قهرمانی لیگ برتر از دست داده و امروز برای تلافی این عقب‌ماندگی با تمام توان و انرژی خود مقابل تیم قدرتمند شهرداری گرگان قرار می‌گیرد.

در رتبه‌بندی 14 تیم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران تا پایان هفته پنجم و با احتساب چند بازی معوقه، پتروشیمی بندر امام با 418 گل زده، 262 گل خورده و 10 امتیاز صدرنشین است، پالایش نفت آبادان با 10 امتیاز در رده دوم ایستاده، مهرام تهران با 9 امتیاز در مکان سوم رقبای بالاتر خود را تعقیب می‌کند و شهرداری گرگان با هشت امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم چهارم و شیمیدُر قم با هشت امتیاز از پنج بازی در رتبه پنجم هستند.

مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران که توانست تیم ملی را در مسابقات جهانی 2019 چین به بازی‌های المپیک 2020 توکیو ژاپن ببرد، امروز با تمام توان خود در مقابل نماینده بسکتبال قم قرار می‌گیرد و شاگردان محمدرضا اسلامی باید با تجربه‌اندوزی از باخت به مهرام و پتروشیمی مواظب تاکتیک‌های حریف باشند.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 83726

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/83726/جنگ-شیمید-ر-قم-شاگردان-سرمربی-تیم-ملی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir