پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : 83733
منبع : خبرگزاری فارس

اهتمام به تحقق مطالبات در رهبری درباره وضعیت فرهنگی قم

قم نيوز : امام جمعه قم با اشاره به اینکه مطالبه رهبری تنها از باب عفاف و حجاب نبود و در حوزه‌های مختلف باید کار شود گفت: زیر بیرق قرارگاه 19 دی اقدامات لازم برای جلوگیری از تخریب فضای قم ساماندهی می‌شود.
اهتمام به تحقق مطالبات در رهبری درباره وضعیت فرهنگی قم
اهتمام به تحقق مطالبات در رهبری درباره وضعیت فرهنگی قم
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در نشست ارزیابی وضعیت فرهنگی شهر مقدس قم در راستای مطالبه مقام معظم رهبری که در دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد با اشاره به تشکیل قرارگاه فرهنگی 19 دی پس از بیانات رهبری در خصوص دغدغه‌هایی که در مورد فضای فرهنگی قم وجود دارد اظهار کرد: قم حرم اهل‌بیت(ع) و عش آل محمد(ص) است و تلاش داریم زیر بیرق این قرارگاه اقداماتی را برای جلوگیری از تخریب فضای قم ساماندهی کنیم.

وی با اشاره به میزان برخورد و تعامل در حوزه فرهنگی خاطرنشان کرد: در حرکتی که آغاز شده با عامه مردم باید یک سطح برخورد داشت و کسانی که اخلال‌گر هستند و اغراضی برای به فساد کشیدن قم دارند به شکل دیگری برخورد کرد.

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه آمران به معروف شغلشان این کار نیست افزود: مطالبه رهبری تنها از باب عفاف و حجاب نبود و در حوزه‌های مختلف باید کار شود.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت:  اینقدر شرایط قم مطلوب است که حتی در اتفاقات اخیر قم در کل کشور منحصربفرد بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcds50j.yt0ss6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما